اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان:

80 درصد معتکفان خوزستانی را جوانان تشکیل می‌دهند

خبرگزاری فارس: معاون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: بیش از 80 درصد شرکت‌کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف را جوانان تشکیل می‌دهند.

80 درصد معتکفان خوزستانی را جوانان تشکیل می‌دهند

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در سال گذشته 300 باب مسجد میزبان مراسم معنوی اعتکاف بودند و به طور معمول بیش از 80 درصد شرکت‌کنندگان را قشر جوان تشکیل می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: ستاد برگزاری اعتکاف در شهرهای خوزستان تشکیل شده است و در تلاش هستیم که این مراسم در سال جاری با کیفیت بهتری برگزار شود.

این مقام مسئول تأکید کرد: در شرایط کنونی تعداد مساجد برگزار کننده در شهرستان اهواز مشخص شده است که از این تعداد بیش از 20 مسجد برای برگزاری اعتکاف به بانوان اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم اعتکاف در سال‌جاری باید از نظر کیفیت با سال‌های گذشته متمایز باشد، خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی به همین منظور انجام شده است.

سروستانی تقویت زمینه‌های اعتقادی جوانان، اعزام مبلغ، مداح و قاری قرآن و همچنین تلاش در راستای پرمحتوا کردن مراسم معنوی اعتکاف را از جمله برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در زمان اجرای مراسم معنوی اعتکاف سال جاری معرفی کرد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول