اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات آبادان خبر داد

اختصاص 12 باب مسجد به مراسم اعتکاف در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان از اختصاص 12 باب مسجد به مراسم پرفیض اعتکاف در این منطقه خبر داد.

اختصاص 12 باب مسجد به مراسم اعتکاف در آبادان

حجت‌الاسلام سیدموسی مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: مراسم ملکوتی اعتکاف به‌منظور گوشه‌نشینی در خلوت اراده و تقویت ایمان در راستای سلامت معنوی جامعه در آبادان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به استقبال هر ساله مردم منطقه از این مراسم، مصمم شدیم شش باب از مساجد انتخابی را به اعتکاف خواهران، یک مسجد ویژه دانش‌آموزان، چهار مسجد به اعتکاف برادران و یک مسجد ویژه دانشجویان اختصاص دهیم تا همه اقشار جامعه در راه خودسازی گام بردارند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان با اشاره به برنامه‌های تنظیم شده ویژه این ایام گفت: دعا، سخنرانی، تشکیل حلقه‌های ویژه معرفتی، تفسیر قرآن، مراسم ویژه ارتحال امام و ولادت امیر مؤمنان علی (ع) از برنامه‌های پیش‌بینی شده سازمان است.

وی ادامه داد: معتکفانی که در مراسم ربانی اعتکاف شرکت می‌کنند در نظر دارند با سیر و سلوک معنوی و گوشه‌نشینی فرصتی به دست آورند تا با معبود خود خارج از تمام مسائل مادی و روزمرگی دنیای امروز راز و نیاز و عبادت کنند.

موسوی تصریح کرد: جوانان مؤمن ما هر سال با حضور چشمگیر خود نشان می‌دهند که خودسازی و شناخت ویژه افراد خاصی در جامعه نیست و همه افراد از جوان تا پیر می‌توانند در راه شناخت اصول دین و معارف اسلامی و قرآنی گام بردارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ثبت‌نام مراسم اعتکاف در روز 12 ماه رجب به پایان می‌رسد و معتکفان می‌توانند با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی آبادان برای حضور در مراسم نام‌نویسی کنند.

انتهای پیام/20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول