اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

شخصیت امام (ره) در فضای اعتکاف تبیین می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: امسال از فضای اعتکاف برای تبیین شخصیت امام خمینی (ره) استفاده می‌شود.

شخصیت امام (ره) در فضای اعتکاف تبیین می‌شود

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف و برنامه‌های ویژه این ایام، اظهار کرد: با توجه به ایام‌البیض و ولادت حضرت علی (ع) در 15 خرداد، از فضای اعتکاف و ویژه برنامه‌های به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) برای تبیین شخصیت امام خمینی (ره) استفاده می‌شود.

وی افزود: امام (ره) شخصیتی است که هر لحظه از زندگی ایشان می‌تواند برای همه درس باشد و انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام (ره) شناخته شده نیست.

این مسئول، خاطرنشان کرد: امام (ره) شخصیتی فقیه و وارسته‌ای بود که در طول حیاتش آثار فراوانی از خود به جای گذاشت و به همه آموخت که انسان با توکل بر خدا و تحمل سختی‌ها می‌تواند به هدف برسد و غیر ممکن‌ها را ممکن کند.

وی با اشاره به نقش دعا و معنویت در زندگی امام خمینی (ره) اذعان کرد: امام (ره) با دعا و معنویت توانست بر دشمنانی که تا بن دندان مسلح بودند پیروز شود و ایشان به ما آموختند که می‌توان سیاست را با دیانت پیوند داد و حکومت اسلامی که قابل الگو برداری برای دیگر کشورها است را بنا کرد.

اشجری، درباره نقش الگودهی انقلاب بر کشورهایی مانند تونس، بحرین، مصر و... تصریح کرد: امروز وظیفه سنگینی در زمینه تبیین شخصیت امام خمینی (ره) برای تمام مردم به ویژه نسل جوانی که او را ندیده‌اند و دوران حیات طیبه‌اش را درک نکرده‌اند، داریم.

وی در تشریح برنامه‌های اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از ابتدای سال جاری تاکنون، یادآور شد: برگزاری نورافشانی، اجرای ویژه برنامه‌های جشن و شادی در اماکن گردش‌پذیر، اجرای مسابقات ورزشی متعدد در زمینه کشتی محلی، لافند بازی در پارک‌ها و برخی اماکن ورزشی و... از جمله برنامه‌های گرامیداشت روز جمهوری اسلامی بود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، افزود: به مناسبت سومین سال ارتحال مرجع جهان تشیع آیت‌الله‌العظمی بهجت، نرم‌افزاری "آیینه رشد" توزیع شد و در ویژه نامه شورا به شخصیت ایشان پرداخته شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول