اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

برگزاری مراسم اعتکاف در 20 مسجد زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: امسال مراسم اعتکاف در 20 مسجد مختلف شهر زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم اعتکاف در 20 مسجد زنجان

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مراسم اعتکاف به دبیری سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال نیز همچون سال‌‌های گذشته برنامه‌های مختلفی برای اجرای مراسم اعتکاف در مساجد استان زنجان در نظر گرفته شده است، افزود: اداره اوقاف هماهنگی لازم را برای اجرای مراسم اعتکاف در مساجد انجام داده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه مسجد جامع سید زنجان، مسجد سید فتح‌الله زنجان، مسجد محمد رسول‌الله و مسجد الهادی زنجان را از مساجدی عنوان کرد که مقرر شده مراسم اعتکاف در آنها برگزار شود.

وی همچنین مسجد النبی هنرستان، مسجد امام صادق (ع) انصاریه، مسجد امام حسن مجتبی، مسجد امام سجاد زیبا شهر را از دیگر مساجدی اعلام کرد که مراسم اعتکاف در آنها برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه مسجد قبی شهرک کارمندان زنجان، مسجد امام علی قائم آل محمد، مسجد سید الشهدا (ع)، مسجد قمر بنی هاشم، مسجد حضرت ابوالفضل پایین کوه، بیت‌الرقیه، مساجد چهارده معصوم، مسجد صاحب‌الزمان (عج)، مسجد امام محمد باقر، مسجد امیر المومنین (ع) و مسجد واقع در مزار شهدای بالای زنجان را نیز از مساجدی عنوان کرد که مراسم اعتکاف در آنها برگزار می‌شود، اضافه کرد: هماهنگی لازم برای اجرای مراسم اعتکاف در این مساجد صورت گرفته است.

لازم به ذکر است، برگزاری مراسم اعتکاف در استان زنجان همزمان با سایر استان‌های کشور در ایام‌البیض برگزار می‌شود.

ثبت‌نام از معتکفان زنجانی از روز گذشته آغاز شده و به گفته مسئولان برگزاری مراسم اعتکاف پیش‌بینی می‌شود، امسال بیش از 3 هزار زنجانی در مراسم اعتکاف شرکت کنند.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول