اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر خبر داد

پیش‌بینی شرکت ۱۵۰۰ بهشهری در مراسم اعتکاف

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر‌ گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال یک هزار و 500 بهشهری در مراسم اعتکاف ثبت‌نام کنند.

پیش‌بینی شرکت ۱۵۰۰ بهشهری در مراسم اعتکاف

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سید محمد بابایی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال گذشته برای برگزاری مراسم اعتکاف با کمبود فضا مواجه بودیم و تنها 600 نفر پذیرش شدند، اظهار داشت: امسال شش مسجد را برای مراسم معنوی اعتکاف در نظر گرفتیم و پیش‌بینی می‌شود یک‌هزار و 500 نفر شرکت کننده داشته باشیم.

وی تصریح کرد: این مساجد شامل مسجد جامع و شریفیه در رستمکلا، مسجد صاحب الزمان(ع) و جامع زاغمرز، مسجد جامع بهشهر و مسجد خلیل‌شهر هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر با اشاره به آغاز ثبت نام اعتکاف از روز گذشته خاطرنشان کرد: تاکنون 300 نفر ثبت نام کردند و علاقمندان می‌توانند تا پایان ساعت اداری روز پنج شنبه به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر واقع در چهارراه فرمانداری جنب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

بابایی از سخنرانان روز افتتاحیه و اختتامیه مراسم اعتکاف گفت و اینکه آیت‌الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری سخنران روز نخست و آیت‌الله سید رحیم توکل از اساتید اخلاق حوزه علمیه قم، سخنران روز پایانی اعتکاف است.

به گزارش فارس، برپایی حلقه‌های پاسخگویی به شبهات و تقدیم لوح سپاس به نوجوانان شرکت‌کننده از جمله برنامه‌هایی است که اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر برای مراسم اعتکاف در نظر گرفته است.

مراسم اعتکاف، 13 تا 15 رجب برابر با 15 تا 17 خرداد 91 در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول