اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با آغاز مرحله دوم انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی امروز در استان اصفهان

مردم اصفهان، لنجان و سمیرم نمایندگان خود را به مجلس می‌فرستند

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با آغاز مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، رأی‌گیری در سه حوزه انتخابی اصفهان، لنجان و سمیرم از ساعت 8 صبح امروز آغاز شد.

مردم اصفهان، لنجان و سمیرم نمایندگان خود را به مجلس می‌فرستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مردم استان اصفهان که در مرحله اول انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور 64 درصدی در انتخابات ، پای‌بندی خود به اسلام و انقلاب و دنباله‌روی از مقام معظم رهبری را به جهانیان ثابت نمودند، در مرحله دوم انتخابات نیز برای انتخابات یک نفر باقی مانده از نمایندگان مردم شهر اصفهان و هم‌چنین دو نماینده شهرستان‌های لنجان و سمیرم از ساعت 8 صبح امروز به پای صندوق‌های رأی رفتند.

براساس گزارش خبرنگاران فارس از سه حوزه یاد شده، مردم در ساعات آغازین انتخابات برای نمایش اقتدار ملی ایران در عرصه بین‌المللی و انتخاب نماینده شایسته خود در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور یافته و به فضای انتخاباتی استان اصفهان گرما بخشیدند.

براساس اطلاعات ستاد انتخابات استان اصفهان 833 شعبه اخذ برای رأی‌گیری از مردم شریف و همیشه در صحنه این سه حوزه پیش‌بینی شده که از این تعداد شعب اخذ رأی، 652 شعبه در حوزه انتخابیه اصفهان و 119 در لنجان و 62 شعبه در سمیرم آرای مردم را دریافت می‌کنند.

گفتنی است در این دوره از انتخابات 900 بازرس و سربازرس در سه شعبه انتخابیه اصفهان بر روند اخذ رأی این مناطق نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول