اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراب در مجلس هشتم:

بسیاری از سفرهای خارجی نمایندگان مجلس قابل توجیه نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سراب در مجلس هشتم گفت: بسیاری از سفرهای خارجی نمایندگان را که در قالب ماموریت‌های خارج از کشور صورت می‌گیرد در مقابل دستاوردهای آن سفرها قابل توجیه نمی‌دانم.

بسیاری از سفرهای خارجی نمایندگان مجلس قابل توجیه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، مجید نصیرپور عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در آخرین نشست خبری خود در کسوت نمایندگی مجلس اظهار کرد: آنچه که جمهوری اسلامی را در قله رفیعی قرارداده است نظام مردم‌سالاری دینی حاکم بر کشور است.

وی افزود: باید از فعالیت گروه‌های سیاسی که علاقمند به فعالیت سیاسی با رعایت چارچوب و ضوابط قانونی هستند استقبال کرد.

نصیرپور جامعه مبتنی بر تک صدایی را محکوم به شکست دانست و اظهار کرد: جریان‌های مختلف سیاسی در درون نظام همواره ظهور و بروز یافته و منشاء خدمات مثبتی به کشور شدند.

متاسفانه برخی گروه‌های سیاسی با عبور از چارچوب‌های اخلاقی موجب بروز افراط گرایی‌هایی شدند

نماینده مجلس هشتم در عین حال یادآور شد: متاسفانه برخی گروه‌های سیاسی با عبور از چارچوب‌های اخلاقی موجب بروز افراط‌گرایی‌هایی شدند که قابل قبول نیست.

نصیرپور افراط و تفریط را دو لبه قیچی دانست که منافع ملی را در هر زمان تهدید می‌کنند.

نماینده سراب با بیان اینکه خبرنگاران با انتقال و تولید اخبار نقش برجسته‌ای در یک جامعه مدرن بر عهده دارند، اظهار کرد: اگر جامعه‌ای می‌خواهد پیشرفت داشته باشد ناگزیر به اطلاع‌رسانی و برقراری ارتباط مستقیم با مردم است.

وی با تاکید بر بالا بردن ظرفیت پاسخگویی و سعه‌صدر مدیران در برابر خبرنگاران گفت: اگر مدیریت انتقادپذیری نداشته باشیم و اجازه ندهیم تا در کنار انتقال اخبار نقدهایی هم صورت گیرد در ان صورت اعتماد مردم کاهش یافته و به ناچار مردم برای اطلاع یافتن از اخبار کانال‌های نامحرم و بی‌هویتی را جستجو خواهند کرد.

مدیران اجازه دهند تا هم‌پوشانی بین تولید اخبار و نقد عملکردها صورت گیرد

این عضو قوه مقننه افزود: مدیران اجازه دهند تا هم‌پوشانی بین تولید اخبار و نقد عملکردها صورت گیرد تا از رهگذر آن مشکلات عیان شده و برطرف کردن انها آسان‌تر شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی عملکرد مجلس هشتم را رضایت‌بخش دانست و افزود: مجلس هشتم در مجموع کارنامه قابل قبولی از خود ارائه داده است.

نماینده مردم سراب در پاسخ به میزان مزایا و منافع مادی نمایندگان مجلس گفت: نماینده مجلس باید حداقل تحمیل هزینه مالی به بیت‌المال را داشته باشد.

وی تصریح کرد: به‌عنوان نماینده مجلس بسیاری از سفرهای خارجی نمایندگان را که در قالب ماموریت‌های خارج از کشور صورت می‌گیرد در مقابل دستاوردهای آن سفرها قابل توجیه نمی‌دانم.

نمایندگان باید صرفه‌جویی را از خود آغاز کنند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نمایندگان باید صرفه‌جویی را از خود آغاز کنند و با وجود داشتن توانایی‌های مالی سعی نکنند تا از سفره  بیت‌المال استفاده کنند.

وی اضافه کرد: به‌عنوان یک نماینده مجلس هیچ سفر خارجی با هزینه مجلس انجام نداده و در سرکشی به حوزه انتخابیه و روستاها نیز از خودروی شخصی خود استفاده کرده‌ام.

این نماینده مجلس در مورد بعد نظارتی وظیفه نمایندگی مجلس گفت: بیش از وظیفه قانونگذاری نماینده مجلس باید با استفاده از ابرازهای نظارتی بر حسن اجرای قوانین نیز نظارت داشته باشد.

کارمند مجلس هستم/ شرکت توسعه و عمران شهرستان سراب را تشکیل می‌دهم

نصیرپور در مورد آینده شغلی خود اظهار کرد: به‌عنوان کارمند مجلس همچنان فعالیت اداری خود را دنبال کرده و در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی نیز حضوری پررنگ خواهم داشت.

وی افزود: شرکت توسعه و عمران شهرستان سراب را تشکیل داده تا با جذب سرمایه‌های سرگردان و هدایت آن به سمت فعالیت‌های تولیدی گام‌های مهمی در ارتقا اقتصادی منطقه برداشته شود.

انتهای پیام/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول