اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی واگذاری شرکت غله اصفهان به بانک صادرات صورت گرفت

نامه کارکنان شرکت غله به نمایندگان مجلس

خبرگزاری فارس: در پی واگذاری شرکت غله اصفهان به بانک صادرات کارکنان شرکت غله به نمایندگان مجلس نامه نوشتند.

نامه کارکنان شرکت غله به نمایندگان مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به دنبال اعتراض جمعی از کارکنان شرکت غله و خدمات بازرگانی اصفهان در ارتباط با واگذاری شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 به بانک صادرات، بابت بدهی دولت بیانیه زیر به دفتر صادر شده است.

در این نامه آمده است: با عنایت به نام‌گذاری سال 1391 توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، به اطلاع می‌رساند که رحیمی معاون اول رئیس جمهور به تازگی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 (استان‌های اصفهان، چهارمحال‌ و‌ بختیاری و یزد) را بابت بدهی دولت به بانک صادرات واگذار کرده است.

در ادامه این نامه تاکید شده است: این واگذاری در حالی است که فصل خرید گندم تضمینی کشاورزان زحمتکش استان‌های مذکور، از خردادماه سال جاری آغاز می‌شود و از طرفی بسترسازی راهبری خرید‌ و‌ فروش گندم و تامین آرد استان‌ها، ذخیره‌سازی گندم و کالاهای اساسی، تنظیم بازار در شرایط فعلی، وضعیت صورت‌های مالی، شرایط نیروهای کشوری و قانون کار و قرارداد کار معین، چگونگی تحویل و تحول مدیریت، وضعیت آموزش نانوایان در راستای بهبود کیفیت نان و فرهنگ‌سازی آن برابر برنامه پنج ساله که یک سال آن گذشته است، هنوز تعیین تکلیف نشده است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: با توجه به شرایط موجود، تا انجام اقدامات اولیه و بسترسازی فوق به منظور جلوگیری از بروز هر گونه مشکل احتمالی در حوزه توزیع گندم، آرد و نان تا اجرای واگذاری بلندمدت، در حال حاضر اقدامی صورت نپذیرد.

در بخش پایانی این نامه با اشاره به شرایط جغرافیای سیاسی و امنیتی شرکت غله منطقه 10 کشور آمده است: با توجه به جغرافیای سیاسی و امنیتی غله منطقه 10 کشور که در مرکز کشور قرار گرفته و در راستای ذخیره‌سازی و تامین گندم و کالاهای اساسی (قند، شکر، برنج و روغن) شرایط استراتژیکی دارد، قادر است کل کشور را پشتیبانی کند که بایستی پس از بسترسازی شرایط واگذاری در اولویت‌های آخر واگذاری مناطق چهارده‌گانه قرار گیرد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول