اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی:

چشم‌پوشی از خطاهای دولت ضعف مجلس هشتم بود

خبرگزاری فارس: منتخب مردم شهرستان بیجار در مجلس نهم چشم‌پوشی از خطاهای دولت و عدم استفاده از توان نظارتی را مهم‌ترین ضعف مجلس هشتم عنوان کرد.

چشم‌پوشی از خطاهای دولت ضعف مجلس هشتم بود

سیدمحمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: اگر چه مجلس وظیفه نظارت بر عملکرد دولت و سیستم اجرایی در کشور را دارد اما مجلس هشتم علاوه بر عدم تعامل با دولت، از متن مسئله دور شده بود و بیشتر به حواشی می‌پرداخت.

به گفته منتخب مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی، مجلس هشتم تجربه‌ای برای مجلس نهم خواهد بود و به یقین با پوشش نقاط ضعف و پر کردن خلاءهای موجود در مجلس‌های گذشته، مجلس نهم مجلسی کارآمد و موفق خواهد بود.

بیاتیان خاطرنشان کرد: بحث نظارتی و همراهی مدیران با مجموعه نمایندگان، بستر را برای موفقیت هر چه بیشتر مجلس نهم فراهم خواهد کرد و بدون شک نمایندگان در این مسیر حرکت خواهند کرد.

تنها نماینده اصولگرای استان کردستان در مجلس شورای اسلامی به جایگاه مجلس در کشور اشاره کرد و افزود: مجلس ما باید از چنان قدرت و توانی برخوردار باشد که علاوه بر رعایت شأن نظام اسلامی، بیانگر اراده جمعی ملت ایران باشد.

وی همچنین گریزی به مسئله انتخاب رئیس مجلس زد و داشتن روحیه تعامل با سایر قوا، جلوگیری و دوری از کشاندن اختلافات پیش پا افتاده به فضای جامعه و تمکین از قانون اساسی را از جمله معیارها و ملاک‌های انتخاب رئیس مجلس عنوان کرد.

بیاتیان گفت: بنده نیز تابع تصمیم فراکسیون اصولگرایان برای انتخاب رئیس مجلس شورای اسلامی خواهم بود و خروجی این جمع ملاک خواهد بود.

مباحث اقتصادی دغدغه مجلس نهم خواهد بود

منتخب مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی، در ادامه مباحث اقتصادی و اشتغالزایی را مهم‌ترین دغدغه مجلس نهم دانست و تصریح کرد: موج بیکاری در حال حاضر یک بحران برای مسئولان است و به یقین در تعامل مجلس و دولت و نظارت دقیق بر اجرای برنامه‌ها بستر را برای رفع این مشکلات فراهم می‌کند.

بیاتیان در پایان خاطرنشان کرد: استان کردستان از ظرفیت ویژه‌ای برای جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال برخوردار است که تحقق آن نیازمند همت مدیران و مسئولان اجرایی استان است که بدون شک مجموعه نمایندگان این موضوع را به‌صورت ویژه دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول