اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی البرز تاکید کرد

نیاز البرز به دومین کلینیک پزشکی ورزشی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز گفت: ‌با توجه به تشکیل استان و افزایش حجم ورزشکاران نیاز است در نقطه دیگری از شهر کلینیک شماره دو هیئت راه‌اندازی شود.

نیاز البرز به دومین کلینیک پزشکی ورزشی

دکتر اشکان اردیبهشت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج افزود: تشکیل هیئت‌های پزشکی ورزشی در شهرستان‌های استان البرز در دستور کار سال جاری قرار گرفت و در اولین اقدام هیئت پزشکی ورزشی ساوجبلاغ راه‌اندازی شد لذا باید با تربیت نیروهای متخصص زمینه ارائه خدمات مطلوب را فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: بنابراین با برگزاری دوره‌های آموزشی برای پزشکان زمینه کاهش آسیب‌های ورزشی را مدنظر داریم.

این مسئول از برگزاری اولین دوره آموزشی تخصصی پزشک تیم در استان البرز خبر داد و گفت: این کلاس به مدت 100 ساعت برگزار می‌شود و طی آن سطح علمی پزشکان و پزشک یاران مرتبط با حوزه ورزش ارتقا خواهد یافت.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز با بیان اینکه بالا رفتن سطح معلومات و اطلاعات مربیان و ورزشکاران از آسیب‌های ورزشی می‌تواند عاملی موثر برای کاهش آسیب‌ها باشد، گفت: سال گذشته دوره‌های آموزشی زیادی در استان برگزار شد و امسال نیز دوره‌های یک و دو روزه در کرج و شهرهای استان برگزار خواهد شد.

وی راه‌اندازی کلینیک شماره دو این استان را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: با توجه به تشکیل استان و افزایش حجم ورزشکاران نیاز است در نقطه دیگری از شهر کلینیک شماره دو هیئت راه‌اندازی شود تا بتواند خدمات بهتری به ورزشکاران ارائه کند، البته تحقق این موضوع نیازمند حمایت مسئولان استان و پشتیبانی اداره‌کل ورزش البرز است.

اردیبهشت در پایان به راه‌اندازی اتاق پزشکی مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج اشاره کرد و گفت: این اتاق با تجهیزات مورد نیاز و استقرار پزشک ایجاد شده و آماده ارائه خدمات به ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی است، البته بهره‌مندی از این خدمات منوط به داشتن کارت بیمه ورزشی است.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول