اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مسئول اسناد پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی

غرامت بیمه‌ای ورزشکاران نقص عضو و فوتی اعلام شد

خبرگزاری فارس: مسئول بررسی اسناد پزشکی فدراسیون پزشکی و ورزشی با اعلام اینکه هزینه حداقل غرامت فوت و نیز نقص عضو مشمولان بیمه 30 میلیون ریال است، گفت: حداکثر سقف درنظر گرفته شده برای ورزشکاران حادثه دیده 60 میلیون ریال است.

غرامت بیمه‌ای ورزشکاران نقص عضو و فوتی اعلام شد

مریم اسکندریان بعدازظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی که از سوی هیئت پزشکی ورزشی مازندران برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری به بیمه شدن یک ساله ورزشکاران اشاره کرد و اظهار داشت: فدراسیون پزشکی ورزشی متولی امر سلامت و درمان ورزشکاران در سطوح مختلف است.

وی با بیان اینکه خدمات بیمه ورزشی به ورزشکاران منوط به میزان و زمان بیمه شدن است، تصریح کرد: اگر ورزشکاری هر ساله در ابتدای فروردین خود را بیمه ورزشی کند در موقع نیاز از مزایای بیشتری برخوردار است.

اسکندریان خدمات رسانی بیمه ورزشی را مطلوب دانست و گفت: بهترین کادر درمانی در فدراسیون پزشکی ورزشی خدمات درمانی به ورزشکاران ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه امسال کارت‌های عضو بیمه ورزشی در دو رده شهری و روستایی و عشایری و نیز کارت ورزش‌های همگانی صادر شده است، اظهار داشت: تعرفه بیمه یکساله ورزشکاران در بخش روستایی و عشایری، ورزش‌های همگانی، ورزشکاران دانش‌آموزان ابتدایی طرح صبا نیم بها است و از خدمات بیمه‌ای سال 89 فدراسیون پزشکی ورزشی بهره مند می‌شوند.

مسئول بررسی اسناد پزشکی فدراسیون پزشکی و ورزشی میزان حق عضویت در بیمه ورزشی را سالانه 6هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: هدف ما بیمه مستمر ورزشکاران است.

وی ادامه داد: هزینه درمان ورزشکاران بیمه شده تا سقف سه میلیون تومان است.

اسکندریان از اجرای طرح آزمایشی بیمه ورزشکاران در استان کرمان خبر داد و گفت: طرح آزمایشی عضویت یک ساله از تاریخ صدور کارت بیمه به مدت دو سال در استان کرمان اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: تعهدات فدراسیون پزشکی ورزشی برای حمایت از ورزشکاران بیمه شده یکسان است ولی ورزشکاران ملی‌پوش از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان نیز استفاده می‌کنند.

نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی با اعلام اینکه هزینه حداقل غرامت فوت و نیز نقص عضو مشمولان ما 30 میلیون ریال است، اذعان داشت: حداکثر سقف درنظر گرفته شده برای ورزشکاران حادثه دیده 60 میلیون ریال است.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول