اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

بیمه ورزشکاران همگانی باید رایگان شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی کشور به ورزشکارانی که با خطر مصدومیت کمتری مواجه هستند همچون ورزشکاران صبحگاهی، کارت بیمه رایگان ارائه دهد.

بیمه ورزشکاران همگانی باید رایگان شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رشید خدابخش ظهر امروز در مجمع عمومی هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان با بیان اینکه شرایط فعلی جامعه ورزشی لزوم تغییر دیدگاه‌ها درباره بیمه ورزشی را بیشتر می‌کند، اظهار داشت: بیمه ورزشی باید تغییر کند و نباید در ورزش هر سال به دنبال رشد دو یا سه درصدی باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: تنوع خدمات بیمه ورزشی به ورزشکاران رشته‌های مختلف می‌تواند به افزایش تعداد بیمه شدگان ورزشی کمک کند تا هم آمار دقیق‌تری از ورزشکاران به دست آید و هم به تعداد ورزشکاران افزوده شود و همچنین سطح سلامت آنها ارتقا یابد.
وی با اشاره به اهمیت سطح سلامت مردم بیان داشت: آمار شهروندانی که به سلامتی رو آورده‌اند به هیچ عنوان رضایت‌بخش نیست به همین دلیل یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان ارتقای سطح سلامتی و نشاط اجتماعی است تا با رشد 500 درصدی ورزشکاران شاهد جامعه‌ای سالم‌تر باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: برای تحقق این مهم یک‌هزار و 600 مکان در سراسر استان پیش‌بینی و کار تجهیز آن‌ها آغاز شده اما نباید از نظر دور داشت که حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی با تغییر در تنوع خدمات بیمه شدگان می‌تواند به این مهم کمک بیشتری کند.
در این مجمع پویا دانشور، دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان به گزارش عملکرد 9 ماهه اخیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان پرداخت.
وی گزارشی از مهم‌ترین اقدامات 12 کمیته این هیئت ارائه داد که مورد رضایت رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی قرار گرفت.
انتهای پیام/غ20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول