اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی فارس:

فارس قطب پزشکی ورزشی جنوب کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی ورزشی فارس اظهار داشت: استان فارس به عنوان قطب پزشکی ورزشی جنوب کشور شناخته شده که حاصل تلاش کسانی است که برای ورزش فارس قدم بر می‌دارند.

فارس قطب پزشکی ورزشی جنوب کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، احمدرضا حسام اظهار داشت: برگزاری دوره‌های مرتبط  با طب ورزشی و نظارت مستمر و کنترل ادواری موجب افزایش رویکرد مردم به سمت فعالیت‌های ورزشی می‌شود و با تحقق این امر استان فارس با داشتن جامعه‌ای سالم، ‌شاهد رشد و شکوفایی بیشتر جوانان در عرصه‌های ورزشی است.
وی با تأکید بر ارزش اطلاع‌رسانی به منظور آگاهی دادن شفاف و دقیق به مردم افزود: سایت اطلاع رسانی این هیئت با مدیریت جدید، محمدرضا اوجی کار خود را آغاز کرده و امیدواریم بتوانیم در این امر مهم پاسخگوی مخاطبان باشیم و جا دارد از همکاری رسانه‌های فعال در این استان که نقش بسیاری در توسعه این امر خطیر داشته‌اند، تقدیر کنیم.
حسام همچنین با استناد به بندهای یک و 9 ماده دوم اساس‌نامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران گفت: حفظ تندرستی و سلامتی، ایجاد زمینه سالم مشارکت اقشار مختلف جامعه در ورزش و ارتقای رفاه و تأمین اجتماعی ورزشکاران و قهرمانان از ارکان و اهداف اصلی این هیئت است.
وی افزود: بیمه ورزشی، عضوگیری و دریافت حق عضویت با عنایت به ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان در مورد لزوم عضویت ورزشکاران، مربیان، داوران و سایر دست‌اندرکاران ورزشی در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی به منظور تحقق اهداف است.
رئیس هیئت پزشکی ورزشی فارس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته بیش از  189 هزار ورزشکار فارس زیر پوشش بیمه قرار گرفتند و این استان در سطح کشور از استان‌های فعال محسوب می‌شود، امیدواریم در سال جاری شاهد رشد بیشتری در این زمینه باشیم.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول