اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از سه روز برگزاری

پرونده هشتمین کنگره بین‏المللی پزشکی ورزشی بسته می‌شود

خبرگزاری فارس: پرونده هشتمین کنگره بین‏المللی پزشکی ورزشی که به میزبانی اصفهان برگزار شد، امروز با انجام مراسم اختتامیه بسته می‌شود.

پرونده هشتمین کنگره بین‏المللی پزشکی ورزشی بسته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هشتمین کنگره بین‏المللی پزشکی ورزشی از روز چهارشنبه در اصفهان آغاز شد، پس از سه روز که در جریان بود، ظهر امروز در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با انجام مراسم اختتامیه به کار خود پایان می‌دهد.

در این کنگره که در آن محققانی و پژوهشگرانی از داخل و خارج از کشور حضور داشتند، بیش از یک هزار مقاله علمی به هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکی ورزشی ارسال شده که از این تعداد 9 مقاله از کشورهای خارجی بود.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در هشتمین کنگره بین‏المللی پزشکی ورزشی در اصفهان، کارشناسان داخلی و خارجی این رشته به تبادل نظر می‏پردازند.

غلامرضا بارانی با اشاره به فعالیت سه روزه این کنگره بیان داشت: مقاله‏های خارجی ارسال شده به این کنگره از قاره‏های آمریکا، آسیا و اروپا ارسال شده بود.

وی با اشاره به اینکه کنگره در بخش‌های تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، تغذیه ورزشی و پزشکی ورزشی و بازتوانی به انجام رسید، ادامه داد: هدف از میزبانی اصفهان برای برگزاری هشتمین کنگره بین‏المللی پزشکی ورزشی ایران، ارتقای سطح سلامت و دانش دست‏اندرکاران ورزشی این استان در راستای اهداف تعیین شده برای ورزش اصفهان است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان با بیان اینکه ‏دوره‌های پیشین پزشکی ورزشی در سطح ملی و تنها به صورت ارائه مقاله برگزار می‏شد، تأکید کرد: هشتمین کنگره پزشکی ورزشی ایران در سطح بین‏المللی و در بخش‏های مقاله، پوستر و کارگاه‏های آموزشی برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول