اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

راه‌یابی دانشجویان علوم پزشکی هرمزگان به المپیادهای ورزشی

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان از شرکت دانشجویان دانشگاه در المپیادهای ورزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد.

راه‌یابی دانشجویان علوم پزشکی هرمزگان به المپیادهای ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم حسن‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران کسب مقام برتر شنای 50 متر قورباغه توسط دانشجویان دختر، کسب مقام پنجم مسابقه تک رشته‌ای والیبال از بین 21 تیم شرکت کننده و کسب مقام اول کشتی و هم‌چنین مقام دوم کاراته توسط دانشجویان پسر از جمله مقامات کسب شده توسط دانشجویان این دانشگاه در المپیادهای ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور است.

وی افزود: یکی از اهداف و شاخص‌های اصلی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، تقویت بدنه دانشجویی در بحث ورزش‌های همگانی است و در همین راستا حدود 40 درصد بدنه دانشجویی را در ورزش‌های همگانی در خوابگاه‌های دانشجویی آغاز کرده‌ایم.

حسین‌نژاد ادامه داد: تشکیل انجمن‌های ورزشی و انتخاب دبیر برای هر رشته از دیگر اقدامات انجام شده در راستای تقویت رشته‌های ورزشی در بین دانشجویان است و در حال حاضر 16 انجمن در رشته‌های مختلف ورزشی در بخش آقایان و خانم‌ها در حال فعالیت است.

وی خاطرنشان کرد: در رشته قایقرانی نیز طی سال گذشته 10 فروند قایق "کانو" از سوی دانشگاه برای فعالیت بیش‌تر تیم قایقرانی دانشگاه که متشکل از کارکنان و دانشجویان است، خریداری شده است.

حسن‌نژاد از راه‌یابی برخی رشته‌های ورزشی به المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در سال 91 خبر داد و افزود: دانشجویان این دانشگاه در رشته‌های تنیس روی میز، کشتی، بسکتبال، تکواندو، کاراته، فوتسال، تیراندازی، دو و میدانی و شطرنج به المپیاد ورزشی راه یافته‌اند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول