اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارگری استان اصفهان خبر داد

افتتاح 8 پایگاه بسیج کارگری در مورچه‌خورت اصفهان

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارگری استان اصفهان گفت: حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید علی رضاییان و هشت پایگاه بسیج کارگری در شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنایع گیتی‌پسند اصفهان واقع در شهرک صنعتی مورچه‌خورت افتتاح شد.

افتتاح 8 پایگاه بسیج کارگری در مورچه‌خورت اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری کارگر نیوز،  مرتضی عمومهدی گفت: پایگاه‌های بسیج کارگری با هدف اسلامی کردن محیط کار و اقدامات تخصصی در تحقق جهاد اقتصادی در مراکز صنعتی مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: شهرک صنعتی مورچه‌خورت در زیرمجموعه‌های مختلف خود تعداد دو پایگاه بسیج داشت که امروز هشت پایگاه بسیج دیگر در آن افتتاح شد.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان اصفهان افزود: با اضافه شدن این تعداد، مجموع پایگاه‌های بسیج این شهرک به 10 پایگاه رسید و بر همین اساس دارای یک حوزه مقاومت جدید در بخش کارگری شدیم که امروز به یاد ایثارگری‌های کارگر شهید علی رضاییان با این نام افتتاح شد.

به گزارش فارس، غلامرضا سلیمانی در این مراسم با اشاره به نقش کارگران در ارتقای توان اقتصادی جامعه بیان داشت: فرهنگ کار و کارگری از مهم‌ترین تاکیدهای دین اسلام است.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ادامه داد: کارگران نقش مهمی در تحقق این شعار و افزایش بهره‌وری در جامعه دارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان خاطرنشان کرد: بسیج کارگری با تأسی به روحیه جهادی نقش الگویی در تولید ملی دارد.

گزارش فارس حاکی از این است که در ادامه مراسم، مدیرعامل گروه صنایع گیتی‌پسند اصفهان تصریح کرد: دیروز کارگران ما در جبهه‌های دفاع مقدس حضور داشتند و از میهن اسلامی دفاع کردند و امروز در صحنه دفاع اقتصادی حضوری فعال و جدی دارند.

مصطفی وعیدی با اشاره به تلاش جهان کفر برای مقابله با نظام اسلامی افزود: یکی از شگردهای دشمن جنگ اقتصادی است و از همین‌رو امروز حضور و تلاش در این جبهه نوعی دفاع از کیان اسلامی است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول