اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با میلاد امام علی(ع) برگزار می‌شود

تجلیل از کارمندان نمونه و بسیجی استان زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه بسیج ادارات استان زنجان گفت: همزمان با میلاد امام علی(ع) از کارمندان نمونه و بسیجی استان زنجان تجلیل می‌شود.

تجلیل از کارمندان نمونه و بسیجی استان زنجان

رحمان هادی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت امام خمینی(ره) و همزمان با رحلت ایشان مراسم گرامیداشت یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران توسط بسیج ادارات برگزار می‌شود.

وی به اعزام کاروان زائران به حرم مطهر امام راحل(ره) اشاره کرد و افزود: مسابقه پیامکی از زندگی‌نامه و سخنرانی‌های امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‌های حوزه بسیج ادارات استان زنجان به مناسبت بزرگداشت ارتحال امام راحل است.

مسئول حوزه بسیج ادارات استان زنجان با بیان اینکه چهار ایستگاه صلواتی برای زائران مرقد امام خمینی(ره) توسط پایگاه‌های مختلف بسیج ادارات استان زنجان دایر می‌شود، اضافه کرد: از کارمندان بسیجی نمونه نیز در استان تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه اینترنتی از طریق سایت حوزه بسیج ادارات استان زنجان تصریح کرد: برگزاری مسابقه اینترنتی از زندگی‌نامه الهی، عبادی و سیاسی امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‌های حوزه بسیج ادارات استان زنجان به مناسبت رحلت امام راحل است.

هادی‌نژاد با بیان اینکه همزمان با رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مراسم زیارت عاشورا در مزار شهدای گمنام استان زنجان قرائت می‌شود، ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه در میان جوانان از بزرگ‌ترین اهداف بسیجیان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند، یادآور شد: از خودگذشتگی‌ها و ایثار شهدا عزت و افتخار را برای ملت و کشور ایران به ارمغان آورده است.

مسئول حوزه بسیج ادارات استان زنجان همچنین به ولادت امام علی(ع) اشاره و به اهمیت الگوگرفتن از ایشان در زندگی تاکید کرد و افزود: ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری مهم‌ترین رکن پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان است.

لازم به ذکر است که همزمان با رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و میلاد امام علی(ع) همه دستگاه‌ها و ادارات استان زنجان برنامه‌ریزی‌های لازم را برای اجرای بزرگداشت امام راحل انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول