اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اعزام زائران به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد

ثبت‌نام اعزام به مراسم ارتحال در 5 هزار پایگاه بسیج اصفهان

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اعزام زائران به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) از ثبت‌نام 5 هزار پایگاه و حوزه بسیج به منظور اعزام به مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از استان اصفهان خبر داد.

ثبت‌نام اعزام به مراسم ارتحال در 5 هزار پایگاه بسیج اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اسماعیل شریفیان ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی بیست‌ و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان مسئولیت اعزام زائران را برعهده دارد، اظهار داشت: هر ساله جلسات هماهنگی مختلفی در تهران و نیز اصفهان برگزار می‌شود که تمامی برنامه‌ریزی‌ها و سهمیه اعزام زائر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون چندین جلسه با ستاد شهرستان‌ها برگزار شده است، افزود: سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان مسئولیت ثبت‌نام، سازماندهی و اعزام زائران را برعهده دارد.

مسئول کمیته اعزام زائران به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد: برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) از مهم‌ترین عملیات و برنامه‌های فرهنگی و اعزامی کشور به لحاظ اردوکشی هم‌زمان از سراسر کشور است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور مسئولان اتوبوس‌ها تصریح کرد: یک نفر سرپرست برای هر دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده که مسئولیت پذیرایی، ناهار، شام را برعهده دارند.

شریفیان اضافه کرد: تعداد مسئولان اتوبوس یک هزار و 500 نفر خواهر و برادر هستند که در طول مدت سفر مسئولیت برگزاری مسابقه همراه با جایزه و نیز برنامه فرهنگی را در داخل اتوبوس برعهده دارند.

وی در ادامه از حضور حلقه صالحان در مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: ثبت‌نام مراسم ارتحال امام خمینی(ره) از یکم خرداد از سراسر پایگاه‌های بسیج و نیز نواحی آغاز و تا روز 10 خرداد ادامه دارد.

مسئول کمیته اعزام زائران به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) بیان داشت: روز 11 خرداد سازماندهی و روز 12 خرداد برنامه‌ریزی اعزام انجام می‌شود.

وی هم‌چنین از اعزام خانوادگی زائران به مرقد مطهر امام خمینی(ره) و نیز اعزام کاروان جداگانه برادران و خواهران خبر داد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول