اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کاروان "امام‌خمینی(ره)" رشت:

23 کاروان از رشت امسال عازم حرم امام راحل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول کاروان زائران پیاده "امام‌خمینی (ره)" رشت گفت: 23 کاروان امسال از رشت عازم حرم امام خمینی (ره) می‌شوند که کاروان زائران پیاده "امام خمینی" از جمله آن‌ها است.

23 کاروان از رشت امسال عازم حرم امام راحل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کاروان 500 نفری پیاده که از اقشار مختلف شهرستان رشت از جمله پزشکان، بسیجیان، کارمندان و ورزشکاران که برای زیارت و تجدید میثاق با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام‌خمینی (ره) و مقام معظم رهبری عازم مرقد امام خمینی (ره) هستند، پیش از غروب آفتاب وارد شهر قزوین شد.

محمود رمضانی‌پور در حاشیه مراسم ورود کاروان زائران پیاده "امام‌خمینی (ره)" شهرستان رشت به قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کاروان زائران پیاده امام‌خمینی (ره) رشت با شعار 20 سال میثاق با ولایت و تبعیت از رهبری عازم مرقد امام راحل (ره) شده است و در رسیدن به هر شهری این پیام به مردم داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این کاروان پیاده از چهارم خرداد با بدرقه مسئولان و مردم شهرستان رشت حرکت خود را آغاز کرده است، گفت: این کاروان در مدت 10 روز و با طی کردن مسافت 450 کیلومتر در روز 14 خرداد در بیست و سومین سالگرد رحلت امام‌خمینی (ره) به نمایندگی از مردم گیلان حضور می‌یابند.

رمضانی‌پور اظهار کرد: کاروان امام‌خمینی (ره) شهرستان رشت هر‌ساله با پای پیاده از این شهر به مرقد امام راحل (ره) عازم هستند که در بین راه مورد استقبال شهرها و بخشداری استان‌ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: امسال بیستمین سال اعزام کاروان زائران  پیاده امام‌خمینی (ره) شهرستان رشت به مرقد امام راحل است.

رمضانی‌پور تجدید بیعت با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام‌خمینی(ره) و ولایت فقیه را از اهداف این کاروان عنوان و بیان کرد: مردم گیلان نقش مؤثری در 8 سال دفاع مقدس ایران داشتند و در این هشت سال از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی بی‌نظیر دفاع کردند.

وی اضافه کرد: مردم استان گیلان در همه عرصه‌های جامعه از جمله نظامی و فرهنگی حضور دارند و با تهدیدهای دشمنان علیه ایران با صبر و شکیبایی مقاومت می‌کنند تا بتوانند دشمنان نظام انقلاب اسلامی را شکست دهند.

رمضانی‌پور بیان کرد: استان گیلان در هشت سال دفاع مقدس بیش از هشت هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است که این  تعداد شهید نشان‌دهنده حضور چشمگیر مردم این استان در جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه حرکت معنوی و اعتقادی این کاروان هرساله از شهرستان رشت آغاز و به مرقد امام‌خمینی (ره) عازم می‌شود، گفت: امسال بیست‌ و سومین کاروان امام‌خمینی رشت به تهران عازم می‌شود.

رمضانی‌پور ابراز کرد: این کاروان با شعار 20 سال میثاق با ولایت و تبعیت از رهبری عازم مرقد امام راحل شده است و در رسیدن به هر شهری این پیام به مردم داده می‌شود.

رمضانی‌پور با بیان اینکه بیش از 60 درصد این کاروان جوانان هستند، بیان کرد: جوانان در حفظ ارزش‌های اسلامی و ولایت فقیه نقش مؤثری در جامعه ایفا می‌کنند و با حضور خودشان در این کاروان‌ها به دشمنان اسلام نشان‌می‌دهند که همیشه در دفاع از ارزش‌های اسلامی با پیروی از ولایت فقیه حضور دارند.

وی یادآور شد: در این کاروان زائرانی هستند که بیش از شش بار پیاده عازم مرقد امام‌خمینی (ره) از رشت به تهران شدند.

رمضانی‌پور عنوان کرد: امروز اعضای این کاروان در ابتدای ورود به قزوین در خیابان اسدآبادی شهر قزوین مورد استقبال مسئولان استان از جمله مسئولان سپاه صاحب‌الامر (عج) این استان قرار گرفتند که از مسئولان قزوین تشکر می‌کنیم.

وی یادآور شد: مسئولان قزوین با اهدای گل، عطرافشانی و دادن شیرینی و شربت و توزیع بسته‌های فرهنگی از آنان استقبال کردند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول