اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی خبر داد

اعزام یک هزار و 500 زائر از خوی به مرقد امام خمینی

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: یک‌هزار و 500 نفر از شهرستان خوی به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اعزام می‌شوند.

اعزام یک هزار و 500 زائر از خوی به مرقد امام خمینی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، غلامحسین عماری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) منشا تحولات و انقلاب‌های امروز در جهان است و اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی مرهون اندیشه‌های آن حضرت است.

وی با تاکید بر بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) افزود: بزرگداشت سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در آشنایی نسل جوان با اندیشه‌ها و تفکرات ارزشمند ایشان موثر است و باید با روش‌ها و راهکارهای مطلوبی صورت گیرد.

عماری با تاکید بر اجرای هرچه بهتر برنامه‌های ویژه سالگرد ارتحال امام(ره) گفت: فراهم‌کردن زمینه اعزام عاشقان امام خمینی(ره) به مرقد مطهر آن حضرت، برگزاری همایش تبیین اندیشه‌های امام(ره)، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و اعزام یک گروه ورزشکار به حرم مطهر و برگزاری برنامه‌های متنوع از جمله اقدامات ستاد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان خوی است.

این مسئول با اشاره به تبیین اهداف و چگونگی شکل‌گیری قیام 15 خرداد سال 42 در میان اقشار مختلف مردم تصریح کرد: این قیام همواره یادآور آغاز مبارزات مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) است.

فرماندار خوی در ادامه با تجلیل از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره رزمندگان عملیات بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: سوم خرداد نقطه عطف تاریخ معاصر ایران اسلامی و تحولات سیاسی کشور بود و رزمندگان اسلام توانستند با تکیه بر نیروی ایمان تمام معادلات دشمنان و استکبار جهانی را بر هم زنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول