اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نقده:

ادارات برای برگزاری آیین ارتحال امام خمینی(ره) تعامل داشته باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار نقده بر همکاری و تعامل بیش از پیش ادارات و نهادهای دولتی برای برگزاری باشکوه آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد.

ادارات برای برگزاری آیین ارتحال امام خمینی(ره) تعامل داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از نقده، حسین یوسفی، عصر پنج‌شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نقده اظهار داشت: تمام مسئولان باید با بررسی تجهیزات و توانمندی‌ها و اعلام آن به فرمانداری برای هرچه باشکوه برگزارشدن این آیین معنوی تلاش کنند.

وی افزود: شناخت و معرفی ابعاد وجودی و شخصیتی امام خمینی(ره) به‌ویژه برای نسل‌های جوان و نوجوان ضروری است.

به گفته این مسئول امام خمینی(ره) و تفکر دوراندیشانه ایشان نقطه آغاز بیداری اسلامی و انسانی بود.

یوسفی اضافه کرد: اهداف و آرمان انقلاب در بیان و رفتار بنیانگذار انقلاب اسلامی نمایان بود و این مصداق بارز انسانی الهی و خدادوست است.

وی با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی در قلوب تمام ملت‌های آزاده جهان جای دارد، تصریح کرد: حضور مردم و مسئولان در این برنامه‌ها سبب تقویت و اقتدار بیشتر اسلام و نظام می‌شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: امام به ملت‌ها آموخت باید در مقابل زور و استبداد ایستادگی کرد و این تفکر هم‌اکنون در سراسر دنیا تسری یافته و سبب بیداری ملت‌ها شده و اکنون حاکمان دیکتاتور یکی پس از دیگری در حال فروپاشی هستند.

فرماندار نقده از برگزاری باشکوه آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های موجود در این شهرستان خبر داد.

به گفته این مسئول اعزام کاروان زیارتی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، تهیه بسته‌های فرهنگی و برپایی آیین‌های عزاداری متناسب با شان این ایام را از جمله برنامه‌های اجرایی ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نقده برشمرد.

وی همچنین بر ضرورت آشناسازی دانش‌آموزان با اندیشه و آرمان‌های این شخصیت بزرگ تاریخی تاکید کرد.

فرماندار نقده احیای اسلام ناب محمدی(ص)، تیره ساختن چهره اسلام آمریکایی در جهان و برپایی عدالت اجتماعی را مشخصه‌های اصلی و موثر قیام بنیانگذار کبیر انقلاب عنوان کرد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول