اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران عنوان کرد

بالاترین سرانه ورزشی در جنوبی‌ترین منطقه پایتخت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به توسعه ورزش روستایی در جنوب استان تهران گفت: بالاترین سرانه ورزشی در جنوبی‌ترین منطقه پایتخت قرار دارد.

بالاترین سرانه ورزشی در جنوبی‌ترین منطقه پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد آقامیر صبح امروز در بازدید از فضاهای ورزشی جنوب تهران، احداث فضاهای ورزشی در محدوده روستاهای منطقه 20 را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: بالاترین سرانه ورزشی در جنوبی‌ترین منطقه پایتخت تحقق یافته است.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به سیاست‌های شهرداری تهران مبنی بر کاهش فاصله شمال و جنوب تهران عنوان کرد: بالاترین سرانه ورزشی در منطقه 20 به عنوان جنوبی‌ترین منطقه پایتخت تحقق یافته که این مهم در راستای سیاست‌های کاهش فاصله شمال و جنوب تهران تحقق یافته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه منطقه 20 با احداث فضاهای ورزشی در محدوده روستاها توانایی‌های لازم را برای توسعه ورزش روستایی ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده و توسعه ورزش روستایی موجب تقویت هویت محلی ساکنان می‌شود.

آقامیر همچنین با اشاره به مسابقات ورزشی ویژه طلاب منطقه 20 خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی و درگیر کردن قشرهای اثرگذار جامعه همچون طلاب، اصناف و کارگران بسیار حائز اهمیت است که باید همچنان تداوم و استمرار داشته باشد.

آقامیر در ادامه ایجاد خانه ورزش اسوه در هر منطقه، تجهیز اماکن ورزشی موجود در مساجد و مدارس با متراژ بالاتر از 50 مترمربع و نهادینه کردن شعار "تفریح، ورزش، سلامتی همه جا برای همه" را از جمله برنامه‌های این سازمان در سال آینده برشمرد.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول