اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد:

سرانه ورزشی محمودآباد از برنامه توسعه فراتر رفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد گفت: پیش‌بینی شده سرانه ورزشی در سال 90 در محمودآباد 120 سانتی‌متر باشد که از برنامه پنجم توسعه فراتر رفته‌ است.

سرانه ورزشی محمودآباد از برنامه توسعه فراتر رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد در طلیعه سی و سومین بهار انقلاب زمین فوتبال و رختکن روستای زنگی کلای دابو محمودآباد با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد در ابتدای آیین افتتاح این پروژه ورزشی تصریح کرد: اکنون که در سی و سومین طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، شکرگزار خدا هستیم که به برکت رهبری عالمانه معمار کبیر انقلاب و نایب برحقش مقام معظم رهبری و رشادت‌های شهدای عزیز روز به روز بر آبادانی و پیشرفت مملکت افزوده می‌شود.

اسماعیل پهلوان با بیان اینکه پیروزی انقلاب جان دوباره‌ای به ورزش بخشید و ارزش را با آن عجین کرد، بیان کرد: اگر ورزش قبل و بعد از انقلاب را با هم مقایسه کنیم خواهیم دید که دستاوردهای ورزشی زیادی به دست آمده و امکانات فراوانی در کشور ایجاد شد و ورزش در همه اقشار جامعه رونق پیدا کرده است.

پهلوان در ادامه میزان هزینه انجام شده در این پروژه را 500 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: 250 میلیون ریال از این میزان از محل اعتبارات ورزش و جوانان و بقیه از محل مشارکت‌های مردمی هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این طرح 12 هزار متر به فضاهای ورزشی محمودآباد اضافه شده است، خاطرنشان کرد: با این مقدار، 13 سانتیمتر به سرانه ورزشی به ازای هر نفر در محمودآباد افزوده شده است که در مجموع سرانه ورزشی محمودآباد به 133 سانتیمتر به ازای هر نفر رسیده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد فضای پیش‌بینی شده سرانه ورزشی را در سال 90 در محمودآباد 120 سانتی‌متر عنوان کرد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه از برنامه پنجم توسعه فراتر رفته‌ایم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول