اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

سرانه ورزشی ‌ملایر به 66 سانتی‌متر رسید‌

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: سرانه ورزشی این شهرستان از 25 سانتی‌متر تا قبل از سال 85 امروز به بالاتر از 66 سانتی‌متر رسیده است.

سرانه ورزشی ‌ملایر به 66 سانتی‌متر رسید‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور عصر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان و نا‌م‌آوران ورزش ملایر ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، آن را تجلی حضور و لبیک به ندای ولی فقیه خواند و افزود: امروز ما شاهد پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف در کشور هستیم و همه این پیشرفت‌ها به برکت انقلاب است.

وی به توانمندی‌های شهرستان ملایر طی سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: در امور جوانان و ورزش در ملایر به موفقیت‌های زیادی دست یافته‌ایم به طوری که سرانه ورزشی آن از 25 سانتی‌متر تا قبل از سال 85 امروز به بالاتر از 66 سانتی‌متر رسیده است.

فرماندار شهرستان ملایر ابراز داشت: با بهره‌برداری از دیگر طرح‌های ورزشی در سال‌های آینده این رقم به بالاتر از یک متر می‌رسد.

وی به سالن‌ها و فضاهای ورزشی ساخته شده طی این سال‌ها در ملایر اشاره کرد و افزود: سالن 3 هزار نفره الغدیر، سالن کشتی مصطفی جوکار، استخرهای ملایر، سالن‌های ورزشی در روستاها ، زمین چمن و... از پروژه‌های عمرانی در سال‌های اخیر در ملایر بوده است.

خیریانپور به سالن 5 هزار نفره بانوان ملایر اشاره کرد و ابراز داشت: این سالن به عنوان نخستین سال‌های ورزشی بزرگ استان است که امسال نیز بیش از یک میلیارد تومان برای تکمیل آن اختصاص یافته و به زودی بعد از اتصال انشعابات به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تأکید کرد: فضاهای ورزشی ملایر در همه نقاط شهر احداث شده و در یک نقطه متمرکز نشده است تا همه از این امکان بهره‌مند شوند.

فرماندار ملایر به توجه بر زیرساخت‌های لازم با توجه به استعدادهای جوانان تأکید کرد و بیان داشت: کمک بودجه‌ای به هیئت‌های ورزشی نیز از دیگر اقدامات در شهرستان بوده که امیدواریم بتوانیم ملایر را به جایگاه والا و در شأن ورزشکاران این شهرستان برسانیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز به افتخارات ورزشی ملایر اشاره کرد و افزود: تا قبل از انقلاب سرانه ورزشی 17 سانتی‌متر و تا قبل از دولت نهم این سرانه به 25 سانتی‌متر رسید که بعد از دولت نهم به 66 سانتی‌متر رسیده است.

مهدی رضایی اضافه کرد: قهرمانی 184 نفر از آقایان و 81 نفر از بانوان در استان، 79 نفر قهرمان کشوری، چهار قهرمان آسیا از آقایان و دو قهرمان بانو، یک قهرمان آقا در جهان از موفقیت‌های ورزشی ملایر در سال جاری بوده است.

وی از فعالیت 36 هیئت ورزشی آقایان و 27 هیئت ورزشی خانم در ملایر خبر داد.

در پایان از 127 نفر از قهرمانان و نام‌آوران ملایر با اعطای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول