اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی باقرشهر مطرح کرد

سرانه ورزشی باقرشهر روی خط سرعت

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی باقرشهر با بیان اینکه روند افزایش سرانه ورزشی این شهر سرعت گرفته است، از بهره‌برداری چمن فوتسال باقرشهر خبر داد.

سرانه ورزشی باقرشهر روی خط سرعت

کاظم عبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از بهره‌برداری از چمن فوتسال باقرشهر خبر داد و گفت: نگاهی به جامعه ورزشکاران باقرشهر حکایت از رشد روزافزون امکانات و تجهیزات ورزشی این شهر دارد.

عضو شورای اسلامی باقرشهر به عنوان یکی از اهالی ورزشکار این شهر با اشاره به وضعیت ورزش باقرشهر در سال‌های اخیر عنوان کرد: در گذشته اهالی باقرشهر از داشتن حتی یک زمین خاکی فوتبال هم محروم بودند و بسیاری از جوانان و نوجوانان برای تمرین در رشته‌های ورزشی مختلف باید به شهرری و مناطق استان تهران مراجعه می‌کردند البته هر چند کمبود امکانات هرگز باعث رکود و ناکام ماندن ورزشکاران این شهر نشد اما ناخود آگاه درخشش و رشد آنها را تحت شعاع قرار می‌داد.

گفتنی است، در حال حاضر توسعه فضاهای ورزشی در راس فعالیت‌های مدیران شهرداری قرار گرفته است و معادله گذشته معکوس شده است چرا که اکنون درصد قابل توجهی از اهالی ری و شهرهای مجاور برای استفاده از امکانات و تسهیلات مراکز ورزشی به این شهر مراجعه می‌کنند.

ورزشگاه شهدای کارگر باقرشهر نیز یکی از جدیدترین مجموعه‌های ورزشی این شهر است که به نیاز شهروندان پاسخ مثبت داده است. باقرشهر یکی از شهرهای استان تهران در ایران است.

باقرشهر در محور ارتباطی قدیم تهران - قم و در بخش کهریزک شهرستان ری قرار دارد.

بر طبق آخرین آمار جمعیتی تا پایان سال 1383 جمعیت باقرشهر بالغ بر 58 هزار و 840 نفر ذکر شده‌ است.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول