اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

کوهبنان دومین سرانه ورزشی کرمان را دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: از لحاظ سرانه ورزشی در استان کرمان، کوهبنان رتبه دوم را در بین شهرستان‌ها دارد.

کوهبنان دومین سرانه ورزشی کرمان را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان منصور متقی شنبه شب در دیدار جمعی از ورزشکاران بخش طغرالجرد با مسئولان شهرستان کوهبنان اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز ورزش و ورزشکاران در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند.

وی تصریح کرد: دولت تمام تلاش خود را معطوف به گسترش اماکن ورزشی کرده و این امر سبب شده که کوهبنان دومین شهرستان از لحاظ سرانه ورزشی در استان کرمان باشد.

محمد رشیدی نماینده اداره ورزش و جوانان بخش طغرالجرد نیز در این دیدار اظهار داشت: همزمان با سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات مختلف ورزشی از جمله فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، دارت و طناب‌زنی در دو گروه خواهران و برادران برگزار می‌شود.

وی افزود: بسیاری از این مسابقات به صورت دوره‌ای در قالب جام دهه فجر در حال برگزاری است و حدود 350 ورزشکار در رشته‌های مختلف با یکدیگر در حال رقابت هستند که این مسابقات تا پایان روز 21 بهمن ماه ادامه دارد.

رشیدی ابراز داشت: ورزشکاران در آخرین روز از یوم‌الله دهه فجر همگام با سایر اقشار جامعه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند.

وی از فرماندار شهرستان کوهبنان خواست با توجه به اینکه مجتمع ورزشی طغرالجرد به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع ورزشی جنوب شرق کشور طی سال‌های گذشته توسط شرکت زغال‌سنگ در حال ساخت بوده و عملیات احداث آن به دلایل نامعلوم متوقف شده با پیگیری‌ لازم نسبت به تکمیل مجتمع بزرگ ورزشی مرکز بخش اقدام کنند.

نماینده اداره ورزش و جوانان بخش طغرالجرد تصریح کرد: با تکمیل این مجتمع بزرگ ورزشی، شهرستان کوهبنان توانایی برگزاری و میزبانی بسیاری از مسابقات بزرگ ورزشی استانی و کشوری را دارد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول