اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور صنایع و معادن گیلان خبر داد

سرمایه‌گذاری 193 میلیارد ریال در صنعت گیلان

خبرگزاری فارس: معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از سرمایه‌گذاری بالغ بر 193 میلیارد ریال در صنعت استان خبر داد.

سرمایه‌گذاری 193 میلیارد ریال در صنعت گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی منتظری ظهر امروز در جلسه صنایع و معادن استان صدور 18 فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی را از اقدام‌های مهم در اردیبهشت سال جاری عنوان کرد.

وی، ادامه داد: برای راه‌اندازی این تعداد واحد صنعتی بیش از 193 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته و 134 نفر نیز در آنها مشغول به‌کار شدند.

این مسئول، مهم‌ترین واحدهای راه‌اندازی شده در سال جاری تاکنون را یک واحد بسته‌بندی آب آشامیدنی با میزان سرمایه‌گذاری 12 میلیارد ریال و اشتغالزایی 11 نفر در شهرستان املش عنوان کرد.

وی، افتتاح یک واحد تولید درب‌ها و بطری‌های پلاستیکی با میزان سرمایه‌گذاری 17 میلیارد ریال و اشتغالزایی 10 نفر در ماسال را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد.

به گفته منتظری، در مدت مذکور، تعداد 21 فقره جواز تاسیس صنعتی نیز در استان صادر شد که برآورد میزان سرمایه‌گذاری آنها بالغ بر 260 میلیارد ریال بوده و پیش‌بینی می‌شود برای 424 نفر شغل ایجاد شود.

وی، از صدور یک فقره مجوز طرح توسعه بزرگ در زمینه تولید عصاره مالت در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای این طرح توسعه بالغ بر 800 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برآورد شده و انتظار می‌رود با بهره‌برداری از آن 68 نفر به صورت مستقیم شاغل شوند.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول