اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

دادگستری کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری را فعال می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در راستای اجرای پیام نوروزی مقام معظم رهبری برنامه جدی دادگستری در سال جاری فعال‌سازی کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری است.

دادگستری کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری را فعال می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، جمال انصاری در نشست شورای مسئولان قضائی استان اظهار کرد: در انجام فعالیت باید نگاه برنامه‌محور داشته باشیم، به نحوی که مجموعه‌های ذی‌ربط به سرفصل‌های کاری خود به صورت کاملا برنامه‌ریزی شده و سیستماتیک عمل کنند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر خدمت‌محور بودن باید به عنوان یک اصل در برنامه‌ها مورد توجه بوده و برنامه‌ای که موجب ارتقای خدمت به مردم می‌شود در دستور کار قرار گیرد و مردم بیشترین بهره‌مندی را از انجام فعالیت‌ها داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌های نهفته در مجموعه، رفع موانع، کاهش نارضایتی مردم و مقید بودن به زمان معقول از دیگر مواردی است که در برنامه‌ها باید مدنظر باشد.

وی عنوان کرد: برنامه‌های تدوین شده باید به نحوی طراحی شود که افراد بیشتری را در برگیرد؛ نباید با این نگاه که اگر برنامه روی جامعه مخاطب انجام شود، هزینه کمتری دارد از کنار برنامه‌های کلان دیربازده و با هزینه بیشتر گذشت، بنابراین لازم است در انجام فعالیت‌ها، شجاعت داشته باشیم و اقداماتی انجام دهیم که در شرایط عادی ممکن نیست.

این مسئول یادآور شد: بخش زیادی از پیشرفت ما معطوف دستگاه‌های زیرمجموعه دادگستری مانند ثبت اسناد، پزشکی قانونی، اداره‌ کل بازرسی و سایر دستگاه‌های مرتبط بوده و مدیران در این حوزه تلاش خوبی دارند ولی تا رسیدن به افق مطلوب فاصله داریم و باید وضع موجود را ارتقا دهیم و تلاش کنیم تا موانع برطرف شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به اهمیت رویکرد تعاملی دستگاه قضایی تأکید کرد: لازم است با حفظ شأنیت و استقلال، دستگاه قضایی رویکرد تعاملی بیشتری با سازمان‌های اجرایی و غیراجرایی داشته باشد.

وی با تقدیر از اقدامات مجموعه‌های ذی‌ربط دستگاه قضایی در استان، افزود: در سال 90 فعالیت‌های پویا و مؤثری در سطح استان توسط مجموعه‌های ذی‌ربط دستگاه قضایی انجام شد و بخشی از موانع که در مسیر انجام کار وجود داشت، برطرف شد که اقدامات صورت گرفته جای تشکر دارد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول