اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری قیروکارزین:

اولویت کاری ارتقای امنیت سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری قیروکارزین گفت: ارتقای امنیت سرمایه‌گذاری و اطمینان‌بخشی برای حضور سرمایه‌گذاران، اولویت کاری دادگستری قیروکارزین است.

اولویت کاری ارتقای امنیت سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، سیدعلی هاشمی بعد از ظهر امروز در دومین روز شروع به کار خود در قیروکارزین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری، بحث ارتقای امنیت سرمایه‌گذاری و اطمینان‌بخشی برای حضور سرمایه‌گذاران اولویت کاری دادگستری قیروکارزین است تا زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در این شهرستان فراهم کنیم.

وی با تقدیر از تلاش‌های شش سال اخیر رئیس سابق دادگستری قیروکارزین بیان داشت: در شش سال اخیر بالغ بر 11 هزار و 749 پرونده وارد دادسرای قیروکارزین شده که 11 هزار و 336 پرونده تاکنون مختومه شده و بقیه در حال رسیدگی است.

هاشمی از ورود 3 هزار و 55 پرونده به مرحله اجرای کیفری خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد 3 هزار و 144 پرونده احکام آن اجرا و مختومه شده و سایر پرونده‌ها نیز در حال پیگیری است.

رئیس دادگستری قیروکارزین با اشاره به مصوبات موثر ستاد پیشگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و کسب رتبه سوم در استان فارس در رفع تصرف از اراضی ملی توسط شهرستان قیروکارزین در سال 89 اضافه کرد: منابع طبیعی قیروکارزین با 295 هزار هکتار وسعت که 76 هزار هکتار از آن را جنگل‌ها و مراتع تشکیل می‌دهد، نیازمند نیروی انسانی بیشتری برای حفاظت از این عرصه‌ها است.

این مقام مسئول با اشاره به امنیت مطلوب این شهرستان و ایجاد امنیت و فضای سالم برای برگزاری انتخابات مجلس نهم با همکاری و تعامل تمام نهادهای مربوطه در اواخر سال گذشته تصریح کرد: مجموعه دادگستری قیروکارزین ضمن تبریک به نماینده منتخب مردم در مجلس نهم دست وی را در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم می‌فشارد تا با وحدت تمام مسئولان در مسیر توسعه و پیشرفت این شهرستان قدم بردارند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول