اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زمینه پوشش مطلوب اخبار استان سمنان

استاندار سمنان از خبرگزاری فارس تقدیر کرد

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان و هم‌چنین معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان از خبرگزاری فارس در زمینه پوشش مطلوب اخبار این استان تقدیر کردند.

استاندار سمنان از خبرگزاری فارس تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در مراسمی که ظهر امروز در سالن غدیر استانداری سمنان و با حضور شماری از مسئولان و خبرنگاران برگزار شد، عباس رهی استاندار سمنان با تجلیل از فعالیت‏های رسانه‏های استان سمنان، از خبرگزاری فارس در این استان به علت پوشش مطلوب اخبار استان در سال 90 و نیز درخشش در پوشش اخبار انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تجلیل کرد.

استاندار سمنان در این مراسم، لوح سپاسی را به مرتضی مزینانی‏صفابین سرپرست خبرگزاری فارس در استان سمنان و هم‌چنین یکی دیگر از خبرنگاران فارس در این استان اهداء کرد.

علیرضا خلخالی، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان و رئیس شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان در لوح سپاسی که در این نشست به خبرنگاران فارس اهداء شد، آورده است: در سالی که گذشت مطبوعات و رسانه‏های گروهی در خلق حماسه‏های بی‏بدیل و شکوهمند ملت بزرگوار در عرصه‏های مختلف که موجب عزت، عظمت و اقتدار هر چه بیش‌تر نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، نقش تاثیرگزار و مهمی داشتند.

وی تصریح کرده است: خبرنگاران با اطلاع‏رسانی مستمر و آگاهی‏بخشی مفید و بسترسازی برای حضور همه‌جانبه مردم در صحنه‏های خطیر و سرنوشت‏ساز به خصوص در ایجاد فضای مناسب برای مشارکت گسترده آحاد مردم در انتخابات باشکوه 12 اسفند نقش بسزایی داشتند که نتیجه آن مشارکت بیش از 72 درصدی مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان سمنان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان افزوده است: در این خصوص جا دارد از زحمات و تلاش‏های شما تقدیر و تشکر شود و از خداوند منان سلامتی و توفیق روزافزونتان را در سال جدید در عرصه خبرنگاری در سایه توجهات حضرت بقیه‏الله‌الاعظم(عج) و در سایه رهبری‏های حکیمانه مقام معظم رهبری و در راستای سیاست‏ها و برنامه‏های دولت خدمتگزار مسئلت دارم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول