اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل ارشاد برگزار شد

گردهمایی خبرنگاران خبرگزاری فارس جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، گردهمایی خبرنگاران خبرگزاری فارس جنوب کرمان در شهرستان جیرفت برگزار شد.

گردهمایی خبرنگاران خبرگزاری فارس جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، گردهمایی یک‌روزه خبرنگاران فعال خبرگزاری فارس جنوب کرمان ساعت 10 صبح امروز در شهر جیرفت آغاز شد.

این آیین با حضور حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و خبرنگاران هفت شهرستان جنوبی استان کرمان برگزار شد که وی در این جلسه به تبیین جایگاه خبر و اطلاع‌رسانی و همچنین اهمیت کار خبرنگاران پرداخت.

در این مراسم همچنین خبرنگاران خبرگزاری فارس جنوب کرمان مسائل و مشکلات کاری خود را با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مطرح کردند و وی نیز قول مساعدت و همکاری لازم را برای رفع این مشکلات داد.

در این مراسم خبرنگاران خبرگزاری فارس در شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، فاریاب و رودبار حضور داشتند.

خبرنگاران شهرستان‌های جنوبی کرمان در این گردهمایی یک‌روزه عملکرد پنج ماهه خود در خبرگزاری فارس را مورد بررسی و تحلیل قرار دادند.

گردهمایی یک‌روزه خبرنگاران خبرگزاری فارس جنوب کرمان با بررسی آیین‌نامه جدید نگارش خبر و همچنین تقدیر از خبرنگاران فعال در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی عصر امروز پایان یافت.

به گزارش فارس، در نخستین گردهمایی خبرنگاران خبرگزاری فارس جنوب کرمان مقرر شد این جلسات در راستای ارتقای کیفیت کار و رفع مشکلات حوزه کاری خبرنگاران شهرستانی به صورت مستمر و هر دو ماه یک بار در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان با حضور مسئولان محلی و منطقه‌ای برگزار شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول