اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید معاون اجتماعی نیروی انتظامی قم از دفتر خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی قم از دفتر خبرگزاری فارس در استان قم بازدید کرد.

بازدید معاون اجتماعی نیروی انتظامی قم از دفتر خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سرهنگ احمد صادقی که به تازگی مسئولیت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی قم را بر عهده گرفته است، پیش از ظهر امروز از دفتر خبرگزاری فارس در قم بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند ارسال اخبار از این دفتر قرار گرفت.

صادقی همچنین با حضور در اتاق تحریریه خبر دفتر خبرگزاری فارس استان قم، با روند ارسال اخبار آشنا شد.

در این دیدار که کارشناسان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم نیز حضور داشتند، بر تعامل هر چه بیشتر رسانه‌ها با پلیس تاکید شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قم در این بازدید گفت: پلیس آمادگی همکاری با رسانه‌ها را دارد تا اخبار و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار خبرنگاران قرار داده تا بتوانند امنیت روانی را ایجاد کنند.

صادقی بیان داشت: پلیس برنامه‌ها و طرح‌های بسیاری را طراحی می‌کند که ضروری است این اقدامات و برنامه‌ها با انعکاس در رسانه‌ها به اطلاع مردم برسد.

وی تصریح کرد: فرمانده نیروی انتظامی استان قم تاکید بسیاری بر تعامل هر چه بیشتر با رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها دارد و از این‌رو این معاونت با تمام توان آماده همکاری با رسانه‌های جمعی استان خواهد بود.

سرپرست خبرگزاری فارس در استان قم نیز در این بازدید گفت: خبرگزاری فارس در استان قم روزانه در حدود 40 خبر از شهر قم ارسال می‌کند که در برنامه آتی در نظر دارد اخبار بخش‌ها را نیز به این اخبار اضافه کند.

سید جواد اشرفی تصریح کرد: این خبرگزاری در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی فعالیت می‌کند که توانسته منبع خوبی برای روزنامه‌های استان باشد.

وی بیان داشت: این خبرگزاری در حوزه گزارش‌نویسی نیز با بهره‌گیری از نیروهای حرفه‌ای، سعی در انتقال حقایق و رفع مشکلات مردم دارد.

سرپرست خبرگزاری فارس در قم افزود: این خبرگزاری آمادگی دارد تا با نیروی انتظامی تعامل کرده و با ارائه گزارش‌های مختلف در راستای معرفی طرح‌های نیروی انتظامی بستر‌سازی لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول