اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان:

خبرگزاری فارس در رسالت خبری خود موفق است

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: خبرگزاری فارس در انجام رسالت خبری خود بسیار موفق عمل کرده است و منبع موثقی برای دریافت اخبار ایران و جهان است.

خبرگزاری فارس در رسالت خبری خود موفق است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، سیداحمد حسینی در گردهمایی خبرنگاران خبرگزاری فارس جنوب کرمان در جیرفت ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: خداوند متعال بهترین انسان‌ها را به عنوان پیامبر برای خبر رساندن به بندگانش انتخاب کرده است.

وی با اشاره به حادثه کربلا نیز افزود: اگر نقش حضرت زینب (س) در خبر دادن از چگونگی اتفاق‌های کربلا نبود، بسیاری از وقایع این حادثه عظیم ناگفته می‌ماند.

حسینی بیان داشت: خبرنگاران باید جایگاه خود در جامعه را بشناسند و کارهایی را که موجب ایجاد دید منفی در جامعه نسبت به این قشر می‌شود را انجام ندهند.

وی با اشاره به جایگاه خبرگزاری فارس خاطر نشان کرد: خبرگزاری فارس از بدو تاسیس تاکنون با پیروی محض از ولایت و منویات رهبر معظم انقلاب و پیشرفت نظام اسلامی همواره در تلاش بوده و در این مسیر گام‌هایی ارزشمند برداشته است.

حسینی با تقدیر از فعالیت‌های خبرگزاری فارس جنوب کرمان گفت: این رسانه تاکنون با اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و شفاف فعالیت‌های انجام شده در منطقه جنوب استان کرمان به عنوان منبع خبری موثقی برای مردم و مسئولان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس به خوبی به رسالت خبری خود در راستای منویات مقام معظم رهبری عمل کرده است، ابراز داشت: خبرگزاری فارس در جنوب استان کرمان با تلاش و پشتکار زیاد بهترین خبرها را ارائه می‌کند.

حسینی با بیان اینکه خبرنگاران باید از کارهایی که در شأن آنها نیست خودداری کنند، اظهار داشت: خبرنگاری اگر در جایگاه اصلی خود باشد، می‌تواند در رفع مشکلات مردم نقش بزرگی را ایفا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: خبرنگاران باید با انجام درست رسالت خبری جایگاه خود را به مردم بشناسانند و ارزش خود را در جامعه بالا ببرند.

حسینی با بیان اینکه یک خبرنگار باید نگاه مثبت به مسائل جامعه خود داشته باشد، ابراز داشت: ارزش یک خبرنگار بیشتر از این است که برای دست یافتن به مادیات شخصیت یا جایگاهی را تخریب کند.

وی اذعان داشت: وظیفه خبرنگاران این است تا با اطلاع‌رسانی صحیح مشکلات موجود در جامعه و مسئولان را در شناسایی مسائل و مشکلات موجود و رفع بهتر و سریع‌تر آن یاری کنند و همیشه به دید منفی به مسائل نگاه نکنند.

حسینی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: به زودی کلاس‌های آموزشی برای ارتقای دانسته‌های خبرنگاری برای خبرنگاران جنوب استان کرمان برپا می‌شود.

وی اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برای برطرف کردن مشکلات خبرنگاران کارهای خوبی را انجام داده و تلاش داریم تا خانه مطبوعات جنوب کرمان نیز به زودی راه‌اندازی شود.

حسینی با بیان اینکه باید خبرنگاران واقعی بهتر به جامعه جنوب استان کرمان معرفی شوند، گفت: با توجه به نقش مهم خبرنگاران در رفع مشکلات مردم به ویژه در جنوب کرمان باید خبرنگاران متدین و .... در این عرصه حضور داشته باشند تا این جایگاه توسط افراد سودجو تخریب نشود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: خبرگزاری فارس در انجام رسالت خبری خود بسیار موفق عمل کرده است و منبع موثقی برای دریافت اخبار ایران و جهان است.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول