اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سومین سال متوالی

خبرگزاری فارس خراسان شمالی رسانه برتر پوشش اخبار نوروزی شد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات نوروزی خراسان شمالی از انتخاب خبرگزاری فارس در این استان به عنوان رسانه برتر در پوشش اخبار نوروزی خبر داد.

خبرگزاری فارس خراسان شمالی رسانه برتر پوشش اخبار نوروزی شد

علی کاظمی بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست با مسئولان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این تصمیم اخیرا در ستاد تسهیلات نوروزی استان گرفته شده و خبرگزاری فارس به عنوان رسانه برتر در پوشش اخبار نوروزی انتخاب شد.

وی افزود: خبرگزاری وزین فارس پوشش گسترده‌ای را در اخبار نوروزی و در طول سال در بخش‌های مختلف دارد.

کاظمی با اشاره به اینکه اخبار نوروزی فعال شده در خبرگزاری فارس مربوط به معاونت‌های مختلف ستاد تسهیلات سفرهای استان بوده است، تصریح کرد: بسیاری از رسانه‌ها نیز از اخبار این خبرگزاری در این مدت به عنوان منبع استفاده کرده که جای قدردانی دارد.

وی تاکید کرد: این خبرگزاری در استان به معنای واقعی همت بلند خود را در پوشش اخبار نوروزی نشان داد از این رو به نوبه خود از تلاش‌های این رسانه در استان کمال تشکر و سپاس را داریم.

به گزارش فارس،‌ انتخاب خبرگزاری فارس به عنوان رسانه برتر در پوشش اخبار نوروزی در حالی است که طی دو سال گذشته نیز این خبرگزاری عنوان برتر را در این حوزه کسب کرده بود.

بر اساس آمار در طرح نوروزی امسال حدود 300 خبر پوششی،‌ تولیدی و دریافتی توسط خبرگزاری فارس در خراسان شمالی بر روی خروجی قرار گرفت.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول