اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک صادرات ایلام:

خبرگزاری فارس در ایلام رسانه پیشتاز است

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک صادرات استان ایلام گفت: خبرگزاری فارس در ایلام به عنوان یک رسانه فعال، پیشتاز و سرآمد است.

خبرگزاری فارس در ایلام رسانه پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، اکبر مختوایی ظهر امروز به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: روز ارتباطات را به تمام دست‌اندرکاران این عرصه  تبریک می‌گویم و بی‌شک ارتباطات محور توسعه در بسیاری از بخش‌هاست.

وی با قدردانی از تلاش بی‌وقفه همه افرادی که در راستای این رسالت خطیر گام برمی‌دارند، ادامه داد: خبرگزاری فارس را در استان یکی از فعال‌ترین رسانه‌ها عنوان کرد.

وی خبرگزاری فارس را پیشتاز و سرآمد دیگر رسانه‌ها در استان ایلام برشمرد.

این مسئول نقش رسانه‌ها را در توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه حائز اهمیت برشمرد و اضافه کرد:  جامعه بدون ارتباط در واقع جامعه‌ای مرده و بی‌روح تلقی می‌شود و بدون برقراری ارتباط نخواهیم توانست جامعه‌ای پویا و با نشاط به وجود آوریم.

مختوایی با اشاره به سال تولید ملی و نامگذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری به این نام ابراز امیدواری کرد با همراهی و همدلی آحاد جامعه به‌ ویژه نقش مؤثر رسانه‌ها در بهره‌گیری و تأثیر گذاری از بیانات ارزشمند رهبر انقلاب در راه تولید ملی بانک صادرات ایلام نیز همراه با سایر دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌ها بتواند همچون گذشته در این راه با افتخار و سربلندی حرکت کند.

مدیر روابط عمومی بانک صادرات استان ایلام نیز در ادامه نیز ضمن قدردانی از تلاش مجموعه خبرگزاری فارس در استان ایلام گفت: نقش خبرگزاری فارس در توسعه و پیشرفت استان با اهمیت است.

سید خلیل سجادی اظهار داشت: خبرگزاری فارس در استان ایلام توانسته است با انتشار هزاران خبر، گزارش، یادداشت و نقطه‌نظرات کارشناسی، نقش خود را در توسعه استان ایلام به خوبی ایفا کند.

انتهای پیام/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول