اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خراسان شمالی:

خبرگزاری فارس تأثیرگذارترین خبرگزاری خراسان شمالی است

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خراسان شمالی از خبرگزاری فارس به عنوان تأثیرگذارترین خبرگزاری این استان یاد کرد.

خبرگزاری فارس تأثیرگذارترین خبرگزاری خراسان شمالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا یزدان‌پناه در نشست با مدیر خبرگزاری فارس در خراسان شمالی اظهار داشت:‌ خبرنگاران این خبرگزاری در تمام عرصه‌ها حضوری فعال و با نشاط دارند.

وی با بیان اینکه همواره خبرگزاری فارس را به عنوان یک رسانه امانتدار و فعال پیگیری می‌کنم، گفت: بسیاری از اخبار استان برای نخستین بار در خبرگزاری فارس مخابره می‌شود.

یزدان‌پناه بهره‌گیری این خبرگزاری از خبرنگاران توانمند و با انگیزه را یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت این خبرگزاری برشمرد.

وی تصریح کرد: با وجود آنکه مطلع بوده این رسانه با محدودیت‌های امکانات مواجه بوده، لیکن در عرصه اطلاع رسانی پیشتاز رسانه‌ها در تمامی حوزه‌ها است.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خراسان شمالی فعالیت‌های این خبرگزاری در حوزه اطلاع رسانی پیشگیری از موادمخدر در استان را برشمرد و گفت:‌ بیشترین اخبار حوزه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر توسط این رسانه ارزشمند مخابره می‌شود.

وی با تقدیر از فعالیت‌های این خبرگزاری در عرصه مبارزه با موادمخدر، اظهار امیدواری کرد تا امسال زمینه‌های اطلاع رسانی در عرصه‌های پیشگیری از اعتیاد در این رسانه فراگیر گسترش یابد.

یزدان‌پناه گفت: خبرگزاری فارس به عنوان رسانه تأثیرگذار توانسته در عرصه پیشگیری از اعتیاد و آگاهی بخشی جامعه و آشنایی عموم مردم با عوارض سوء مصرف موادمخدر اطلاع رسانی موثری داشته باشد.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خراسان شمالی از موادمخدر به عنوان بلیه قرن نام برد ویادآور شد: اکنون این معضل دامن بسیاری از جوامع را درگیر خود ساخته از این رو پیشگیری و اطلاع رسانی بهترین راهبرد برای حل این معضل اجتماعی است.

انتهای پیام/خ۲۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول