اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان:

مراجعه به خبرگزاری فارس 80 درصد نیازهای خبری افراد را تأمین می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان گفت: افراد با مراجعه به خبرگزاری فارس بالغ بر 80 درصد از نیاز‌های خبری خود را تأمین می‌کنند و این یکی از ویژگی‌های بارز این مجموعه خبری محسوب می‌شود.

مراجعه به خبرگزاری فارس 80 درصد نیازهای خبری افراد را تأمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم شریفی در بازدید خود از دفتر خبرگزاری فارس استان اصفهان اظهار داشت: اخبار خبرگزاری فارس را همواره دنبال می‌کنم و این مجموعه خبری یکی از فعال‌ترین رسانه‌ها در سطح کشور به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از موارد خبرگزاری فارس با عمیق‌نگری به نقاط کلیدی و بسیار حساس موجود در جامعه می‌پردازد، اضافه کرد: افراد با مراجعه به خبرگزاری فارس بالغ بر 80 درصد از نیاز‌های خبری خود را تأمین می‌کنند و این یکی از ویژگی‌های بارز این مجموعه خبری محسوب می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به اینترنت و وجود شبکه‌های مجازی میل و گرایش به جست‌وجو‌گری در قشر جوان جامعه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از جوانان و نوجوانان اخبار موجود در سطح جامعه را متناسب با سن خود بررسی می‌کنند، ادامه داد: رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها می‌توانند تأثیر‌گذاری بسیاری بر روی قشر جوان جامعه داشته باشند و این مجموعه‌ها باید مباحث اجتماعی و معضلات جامعه را به صورت پر‌رنگ‌تر دنبال کنند.

شریفی با اشاره به اینکه اخبار موجود در خبرگزاری‌ها باید برای تمامی مردم و به ویژه قشر جوان جامعه جذابیت داشته باشد و اگر به اخبار درج شده در رسانه‌ها بنگریم به راحتی متوجه پوسته آهنینی می‌شویم که اخبار کشوری را محصور کرده که باید شکسته شود، تأکید کرد: اخبار باید برای تمامی افراد جامعه تنوع داشته باشد و این اخبار باید متناسب با سن تمامی مخاطبان از پوسته آهنین خود خارج شود.

وی با اشاره به اینکه مسائل موجود در جامعه باید با نگاهی متنوع به مردم و به ویژه جوانان ارائه شود، افزود: میزان تأثیر‌گذاری اخبار با تحقق این موضوع به میزان بسیاری افزایش می‌یابد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان بیان داشت: تاکنون اخبار مربوط به حوزه منابع طبیعی به صورت ویژه توسط این خبرگزاری به مردم منتقل شده است، اما با وجود این منابع طبیعی حوزه بسیار وسیعی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه عرصه منابع طبیعی فعالیت بیشتر خبری را می‌طلبد، گفت: خبرگزاری‌ها باید مردم را نسبت به نیاز‌ها و اقدامات ایجاد شده در منابع طبیعی هوشیار کنند.

شریفی با بیان اینکه حفظ منابع طبیعی موجود در سطح استان وظیفه تمامی مردم تلقی می‌شود، اظهار داشت: اخبار مرتبط با حوزه منابع طبیعی باید به صورت مناسب به تمامی مردم منتقل شود و با ارائه این اخبار مردم و مسئولان به صورت جدی‌تر نسبت به حفظ منابع و عرصه‌های طبیعی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول