اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران:

دقت و سرعت اخبار فارس ستودنی است / افتخارم همکاری با خبرگزاری فارس است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: صحت، دقت و سرعت اخبار فارس ستودنی و قابل تحسین است البته افتخارم این است که با این خبرگزاری همکاری نزدیک دارم.

دقت و سرعت اخبار فارس ستودنی است / افتخارم همکاری با خبرگزاری فارس است

بهروز عطایی قبل حرکت کاروان بازیکنان و عوامل فنی کاله مازندران به سمت استان البرز برای انجام دیدار فردای این تیم مقابل سایپای البرز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل گفت: شرایط بسیار مطلوبی از لحاظ روحی و روانی در تیم‌مان مهیا است و همه بازیکنان در آمادگی کاملی به سر می‌برند.

وی با اعلام اینکه علاوه بر تلاش شبانه‌روزی کادر فنی و شاگردانم در کسب افتخار بزرگ حضور در بین دو تیم مرحله نهایی لیگ برتر والیبال، حمایت بی‌امان و همراهی تماشاگران آملی نیز بخش بزرگی از افتخارات‌مان را رقم می‌زند، در بررسی نقش مطبوعات و رسانه‌ها افزود: پوشش میانگین هفت خبر برای هر دیدار خانگی کاله از سری مسابقات لیگ برتر والیبال برای هر اهل رسانه‌ای کار سخت و دشواری است ولی این امر مهم در مجموعه خبرگزاری فارس مشاهده می‌شود.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه همه خبرگزاری‌ها در پوشش اخبارمان نقش داشتند ولی این خبرگزاری نسبت به نشریات، مطبوعات و خبرگزاری‌های دیگر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و صحت، دقت و سرعت اخبار آن ستودنی و قابل تحسین است، گفت: عوامل و خبرنگاران این خبرگزاری در مازندران تعلق خاطر خاصی به تیم کاله دارند و برای پیشرفت این تیم زحمات زیادی را متحمل شدند البته من افتخار می‌کنم که با این مجموعه در حال همکاری و انتقال نظرات کارشناسی درباره والیبال هستم.

وی با بیان اینکه تا حدودی هر روز سعی می‌کنم از چگونگی اخبار ورزشی در فضای اینترنت باخبر شوم، تصریح کرد: خیلی خوشحالم که این رسانه همیشه در میدان اطلاع‌رسانی موفق عمل کرده و بدون قصد و غرض تنها به بیان صحت وقایع می‌پردازد.

عطایی در پایان ابراز امیدواری کرد تا بتواند به همراه بازیکنان و کادر فنی تیم در آخرین روز سال 1390 با جشن نخستین قهرمانی در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشورمان عیدی بزرگی را به مردم مازندران و والیبال‌دوستان آملی در نخستین لحظات سال 1391 تقدیم کند.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول