اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

حل مشکلات و معضلات جامعه مهم‌ترین هدف مجلس نهم باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: نمایندگان مجلس نهم باید با در نظر گرفتن مشکلات جامعه، حل معضلات و نارسایی‌های موجود را در اولویت کاری خود قرار دهند.

حل مشکلات و معضلات جامعه مهم‌ترین هدف مجلس نهم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی با بیان این مطلب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: اعتقاد به معاد و سرای قیامت به عنوان یکی از مهم‌ترین راه‌های رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی مطرح است.

وی ادامه داد: حل مشکلات و مسائل دیگران و ایجاد شرایط برای رشد و پیشرفت دیگران از اعمال شایسته‌ای به شمار می‌رود که می‌تواند زمینه کمال را در انسان‌ها ایجاد کند.

امام جمعه شهرضا در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به آثار و برکات ماه مبارک رجب افزود: این ماه همواره به عنوان یک ماه پر خیر و برکت از سوی ائمه(ع) مطرح بوده است و قرائت دعاها و زیارت‌هایی از جمله زیارت عاشورا در این ماه پر فضیلت سفارش شده است.

وی با تشریح جایگاه اعتکاف در اقشار مختلف جامعه و به خصوص جوانان گفت: براساس آمار موجود بیش از 85 درصد از شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف جوانان هستند که این بیانگر رشد درک دینی در بین جوانان جامعه است.

یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هتک حرمت یک خواننده به امام هادی(ع) بیان داشت: انجام چنین رفتارهای غیر انسانی از سوی برخی افراد بی‌فکر بیانگر عمق مظلومیت این امام بزرگوار است.

وی در ادامه با اشاره به آغاز به کار مجلس نهم شورای اسلامی در هفته آینده اظهار داشت: براساس اطلاعات به دست آمده اکثریت مجلس نهم را اصولگرایان تشکیل می‌دهند که از این مجموعه انتظار می‌رود با درایت و هشیاری زمینه خدمت‌رسانی شایسته به مردم را فراهم کنند.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: در حال حاضر مشکلات و نارسایی‌هایی در سطح جامعه وجود دارد که نمایندگان مجلس نهم باید با رصد این مشکلات و تصویب قوانین سازنده زمینه حل این نارسایی‌ها را ایجاد کنند.

وی با اشاره به لزوم وحدت و یکپارچگی در بین تمامی ادارات و سازمان‌ها مختلف بیان داشت: همگان و به خصوص نمایندگان مجلس باید با گفتار، رفتار و کردار خود زمینه ایجاد وحدت را در جامعه مهیا کنند و از انجام رفتارهایی که به تفرقه‌افکنی در جامعه منتهی می‌شود، پرهیز کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول