اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

ورود به بحث انتخاب رئیس مجلس زود بود/ وحدت اصولگرایان نباید خدشه‌دار شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی طرح موضوع ریاست مجلس را زود دانست و گفت: ‌گر چه این موضوع مهم است اما کشور الان درگیر مسائل مهم‌تری است.

ورود به بحث انتخاب رئیس مجلس زود بود/ وحدت اصولگرایان نباید خدشه‌دار شود

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج تاکید کرد:‌ انتخاب رئیس مجلس اگرچه موضوع مهم و بااهمیتی است، اما این بحث باید در جای خود مطرح شود.

نماینده مردم کرج در خانه ملت ادامه داد: در حال حاضر کشور و مجلس درگیر مسائل مهم‌تری است، از جمله بررسی مهم‌ترین لایحه سالانه کشور که به صورت مستقیم با معیشت مردم سر و کار دارد.

اکبریان خاطرنشان کرد: هم‌چنین دولت و تیم مذاکره کننده خارجی کشورمان همین روزها باید برای انجام دور دوم مذاکرات با غرب و 1+5 به عراق سفر کرده و به طور قطع طرح مسائل حاشیه‌ای بر این مذاکرات مهم تاثیر منفی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه موضوع حل گرانی‌ها در دستور کار دولت‌ قرار دارد، گفت: در این شرایط همه مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس باید برای رفع مشکلات مردم به ویژه گرانی‌ها هم‌دیگر را حمایت کنند، نه اینکه با طرح مسائل حاشیه‌ای باری بر مشکلات کشور بیافزایند.

وی تاکید کرد: به طور قطع ایجاد اختلاف میان نمایندگان بر سر انتخاب رئیس مجلس موضوعی نیست که خواست مردم و رهبری معظم انقلاب بوده و تنها دشمنان از آن سود می‌برند.

بهترین گزینه برای ریاست مجلس انتخاب می‌شود

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وکلای مردم در مجلس نهم بهترین گزینه را برای ریاست مجلس نهم انتخاب خواهند کرد.

وی افزود:‌ در مجلس نهم مانند دو دوره گذشته اکثریت وکلای مردم از طیف اصولگرایان هستند و این امر نشانه اعتمادی است که مردم به این جریان سیاسی دارند.

وی تصریح کرد: این اعتماد در صورت حفظ وحدت و افزایش خدمات به مردم تداوم یافته و نباید به راحتی خدشه‌دار شود و همین طور انتخاب رئیس مجلس در دوره نهم هرگز نباید منجر به خدشه‌دار شدن وحدت اصولگرایان شود.

این نماینده در ادامه با اشاره به طرح موضوع انتخاب رئیس مجلس در دوره نهم اظهار داشت: اصولگرایان باید با اتحاد و هم‌دلی و طی یک فرایند هم‌گرایانه رئیس مجلس را انتخاب کرده و نباید طرح بحث فوق منجر به انشقاق در فراکسیون اصولگرایان شود.

انتهای پیام/ل10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول