اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا:

مجلس نهم رفع بیکاری را مد نظر قرار دهد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: مجلس نهم باید رفع بیکاری را مد نظر داشته باشد.

مجلس نهم  رفع بیکاری را مد نظر قرار دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی زلفی‌گل ظهر امروز دوشنبه در دهمین جشنواره ممتازان، مبتکران و نوآوران دانشجوی بسیجی، شاهد و ایثارگر استان همدان اظهار کرد: اگر انصاف را رعایت کنیم با وجود انتقاد جدی که رئیس‌جمهور دارم ایشان توانستند تا حدودی شعارهای انقلابی را در کابینه خود عملی کنند و امروز شاهدیم که حضور بسیجیان در دانشگاه یک نعمت است.

وی افزود: امروز دشمن تلاش می‌کند تا برنامه‌های فاسد و مبتذل خود را در قالب روشنفکری از طریق ماهواره و سایت‌های اینترنتی به جوانان تزریق کرده و شخصیت آنها را به عنوان موجوداتی بی‌تفاوت نسبت به خانه و خانواده شکل دهد.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا خاطرنشان کرد: در این شرایط باید تلاش کنیم تا قدرشناس بسیج و بسیجیان باشیم و آنها را در صدر برنامه‌های مهم بنشانیم اما بسیجیانی می‌توانند به این جایگاه دست پیدا کنند که از لحاظ علمی در سطح بالایی قرار داشته باشند.

وی بیان کرد: اگر فردی به معنای واقعی بسیجی و از نظر علمی برتر باشد تأثیرش در جامعه فوق‌العاده است.

زلفی‌گل ادامه داد: در حال حاضر 70 درصد دانشجویان بانوان هستند و این در آینده یک تهدید به شمار می‌رود چرا که نشان می‌دهد مردان جامعه دلسرد شده و بیشتر به دنبال بیهودگی هستند و بیکاری بر جامعه سایه افکنده است.

وی تصریح کرد: باید از جوانان حمایت کرده و مجلس نهم تمام قدرت خود را بر ملی کردن امر توجه به بیکاری قرار دهد تا بتوانیم با استفاده از منابع موجود این مشکل بزرگ را از بین برده و جامعه را از حالت رکود خارج کنیم چرا که تمام مشکلات از بیکاری ایجاد می‌شود.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا در پایان گفت: با توجه به نخبگان و نخبه‌پروری می‌توانیم مشکل بیکاری را حل کرده و ایده‌ها و اختراعات موجود را به سطح تولید، بازاریابی و صادرات رسانده و گام موثری را در راستای رفع معضل بیکاری برداریم.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول