اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم بیجار در مجلس نهم:

کمک به رفع مشکلات زیرساختی اولویت نمایندگان مجلس نهم است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل سازنده‌ای بین منتخبین مردم کردستان در مجلس نهم برقرار است و کمک به رفع مشکلات زیرساختی و توسعه‌ای استان از اولویت‌های این مجموعه خواهد بود.

کمک به رفع مشکلات زیرساختی اولویت نمایندگان مجلس نهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدمحمد بیاتیان بعد‌از‌ظهر امروز در جلسه شورای اداری کردستان در سنندج اظهار کرد: نگاه این مجموعه نگاه مردم و انتظارات آنها از مجموعه‌های اجرایی و حاکمیتی خواهد بود.

به گفته این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اقدامات دولت‌های اخیر در بحث زیرساخت‌ها نسبت به دولت‌های گذشته پررنگ‌تر بوده و این قابل تحسین است.

وی خاطرنشان کرد: جذب بودجه‌های کلان دولت به استان‌های کم‌برخورداری چون کردستان لازمه همت مدیران و مسئولان اجرایی است که با تحقق آن بسیاری از مشکلات زیرساختی و توسعه‌ای استان مرتفع می‌شود.

بیاتیان تصریح کرد: همکاری و همراهی مدیران و مسئولان استان با نمایندگان در تحقق اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای استان موثر خواهد بود و نمایندگان مجلس نهم آمادگی همکاری با مدیران در زمینه ارائه طرح‌ها و جذب اعتبارات را دارند.

وی با اشاره به اینکه برخی از صحبت‌ها در زمینه اجرای برنامه‌ها واقعیت ندارند از استاندار خواست تا با کپی‌برداری از سفرهای دولت، به شهرستان‌ها و بخش‌ها سفر کنند و آن واقعیت‌ها را از نزدیک مشاهده نمایند.

این نماینده اصولگرای کردستان در مجلس نهم در ادامه رفع مشکلات اشتغال و سرمایه‌گذاری در کردستان را منوط به توسعه راه‌های روستایی، تکریم کشاورزان با خرید تضمینی و به‌موقع محصولات و فراهم کردن زیرساخت‌های افزایش تولیدات بومی دانست و بر توجه مدیران دستگاه‌ها به این موارد تاکید کرد.

بیاتیان خاطرنشان کرد: فصل کاری در استان کردستان محدود است بنابراین باید علاوه بر انتخاب پیمانکاران توانمند برای اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی، 2 شیفته‌کاری را در دستور کار قرار دهند.

منتخب مردم شهرستان‌های سروآباد و مریوان در مجلس نهم نیز در این جلسه خواستار تلاش بیشتر مسئولان راه و شهرسازی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در این 2 شهرستان شد.

امید کریمیان از توقیف برخی از پروژه‌های عمرانی انتقاد کرد و گفت: در بازدیدهای استاندار برخی از پروژه‌ها را فعال می‌کنند و پس از اتمام بازدید پروژه متوقف می‌شود که مسئولان دلایل این نوع حرکت خود را باید اعلام کنند.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول