اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان:

رئیس مجلس باید در شان نظام باشد

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان گفت: رئیس مجلس باید در شان نظام جمهوری اسلامی بوده و اقدامات لازم را برای تحقق اهداف انقلاب انجام دهد.

رئیس مجلس باید در شان نظام باشد

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: افراد مطرح شده برای ریاست مجلس شورای اسلامی دارای امتیازهایی جزیی نسبت به هم هستند که باید با تحقیق بیشتر فرد اصلح را برای ریاست مجلس انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه رئیس مجلس باید لایق، شایسته و در خط امام و رهبری باشد، افزود: مجلس یکپارچه نیازمند ریاستی قوی و مقتدر در عرصه‌های مختلف است.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به حضور 200 نماینده اصولگرا در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اتحاد و یکپارچگی مجلس ایجاب می‌کند تا ریاست این مجلس نیز برای خدمت به مردم از این اتحاد و همدلی بیشتر استفاده کند.

وی با بیان اینکه رئیس مجلس باید از سعه صدر قوی برخوردار باشد، افزود: رئیس مجلس باید مردم‌دار بوده و تیزبینی لازم را برای اداره برخی موضوعات مهم را داشته باشد.

بیگ‌محمدی بر ضرورت قدرت علمی رئیس مجلس تاکید کرد و افزود: رئیس مجلس باید از نظر علمی قوی بوده و در مسائل مختلف علمی یاریگر مجلس باشد.

وی با بیان اینکه رئیس مجلس باید در سیاست فردی کارآمد و لایق باشد، یادآور شد: تیزهوشی در مسائل سیاسی و نگاه تیزبینانه به این نوع مسائل که در کشور مطرح می‌شود از دیگر ویژگی‌های رئیس مجلس است.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به لزوم مدیریت رئیس مجلس در مسائل مختلف تصریح کرد: رئیس مجلس باید مدیریت مسائل داخل و خارج مجلس را داشته و در برابر مشکلات و موضوعاتی که از سوی استکبار به کشور تحمیل می‌شود عکس‌العمل‌های مطلوبی نشان دهد.

وی با بیان اینکه رئیس مجلس باید در شان نظام جمهوری اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: رئیس مجلس باید قاطعیت لازم را در خصوص مشکلات در مواقع مختلف را داشته باشد.

بیگ‌محمدی با اشاره به اینکه رئیس مجلس باید برای تحقق‌بخشیدن به مذهب شیعه در جهان اقدامات لازم را انجام دهد، افزود: مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره ملت باید از جایگاه شیعه در جهان به خوبی دفاع کند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول