اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان:

رئیس مجلس باید تعامل مطلوبی با سایر قوا داشته باشد

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی باید تعامل مطلوبی با سایر قوا داشته و همکاری بین سه قوا را به نحو مطلوبی مدیریت کند.

رئیس مجلس باید تعامل مطلوبی با سایر قوا داشته باشد

حسین عبادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: مجلس از دیدگاه امام خمینی(ره) به‌عنوان عصاره ملت محسوب می‌شود که باید از همه ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی در راستای خدمات‌رسانی به مردم استفاده کرد.

وی با بیان اینکه فردی که در راس مجلس قرار می‌گیرد باید ظرفیت حضور در چنین جایگاهی را داشته باشد، افزود: رئیس مجلس باید اعتبار لازم را برای حضور در این جایگاه داشته و مردم به این شخص اعتماد کامل داشته باشند.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: رئیس مجلس باید تعامل مطلوبی با سایر قوا داشته و همکاری بین سه قوا را به نحو مطلوبی مدیریت کند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در برخی موارد شاهد لجبازی‌هایی بین مجلس و دولت بودیم، خاطرنشان کرد: این نوع لجبازی‌ها به نفع ملت نبوده و موجب دلسردی مردم از فعالیت‌های انجام شده، می‌شود.

عبادتی با اشاره به طرح سئوال از رئیس جمهور، این طرح را نامناسب خواند و افزود: این امر نه تنها سودی برای کشور نداشت بلکه موجب شد تا رسانه‌های بیگانه از این موضوع علیه کشور استفاده کنند.

وی با بیان اینکه رئیس مجلس باید توانایی مدیریت لازم را داشته باشد، افزود: کشور از عدم تعامل‌ها و همکاری‌های بین سه قوا تاکنون ضربات سنگینی خورده است که ضروری است در انتخاب رئیس مجلس دقت بیشتری صورت گیرد تا این تعامل به نحو مطلوبی افزایش یابد.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان بر ضرورت ایجاد تعامل و روحیه همکاری بین سه قوه تاکید کرد و افزود: نباید نزاع بین قوا جای تعامل سازنده در حرکت‌ها و خدمات‌رسانی مطلوب مجلس به مردم را بگیرد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول