اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قائمشهر:

مجلس نهم باید دستگاه قضا را ملزم به اجرای حدود کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قائمشهر گفت: مجلس باید دستگاه قضا را ملزم به اجرای حدود الهی کند تا برکات زیادی در جامعه ایجاد شود.

مجلس نهم باید دستگاه قضا را ملزم به اجرای حدود کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه قائمشهر با اشاره به آغاز به کار مجلس نهم شورای اسلامی در هفتم خرداد ماه جاری از مجلس خواست تا برای جلوگیری از افزایش جرایم، دستگاه قضا را ملزم به اجرای حدود الهی کند تا برکات این الزام جامعه را فرا گیرد.

وی تاکید کرد: بریدن انگشتان سارق و به دارآویختن متجاوز به عنف از حدودی است که اجرای آن جلوی افزایش جرم و جنایت را می‌گیرد.

خطیب نماز جمعه قائمشهر همچنین افزود: مردم اجازه دهند تا نمایندگان منتخب‌شان در مجلس با فراغ بال و فرصت کافی به امور کلان بپردازند نه اینکه با مشغول کردن آنان به کارهای ریز و کوچک فرصت انجام خدمت مناسب را از دست دهند.

معلمی با اشاره به آمار ارائه شده از سوی فرماندهی نیروی انتظامی قائمشهر مبنی بر کثرت جرم و جنایت در قائمشهر با تقدیر از عملکرد موفق این نهاد در شهرستان طی چند هفته اخیر، افزایش آمار خلاف‌های اجتماعی را مایه شرمساری اعلام کرد و افزود: پیامبر فرمودند: "افزایش منکرات و فواحش در جامعه مرگ‌های ناگهانی و فجیع در پی خواهد داشت"، همه در برابر گسترش فواحش در جامعه مسئولیم و همچون آب و هوا و زمین پاک نیازمند پاک نگه داشتن فضای زندگی خود هستیم.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به حماسه سوم خرداد ادامه داد: دشمنان با اشغال خرمشهر قصد شکستن انقلاب و وادار کردن رهبری آن به سازش داشتند ولی شیرمردان دفاع مقدس با نثار جان خود خرمشهر را آزاد و عزت ایران را ماندگار تاریخ کردند.

معلمی با اشاره به مذاکرات اخیر آژانس انرژی هسته‌ای تصریح کرد: استکبار راه پس و پیش را از خود سلب کرد، اگر تن به مذاکره با ایران دهد در مقابل ملت خویش و مردم جهان حرفی برای تبرئه خود ندارد و اگر بگویند ایران حق استفاده از انرژی هسته‌ای را دارد که شاید غنی‌سازی ایران از مرز 20درصد هم گذشته باشد.

وی همچنین با اشاره به افتتاح زیرگذر میدان امام قائمشهر که در سوم خرداد ماه جاری انجام شد، احداث این تقاطع غیرهم‌سطح را کاری نمونه در استان مازندران معرفی کرد که حاصل تلاش خستگی‌ناپذیر شهردار قائمشهر و همدلی شورای شهر و فرماندار قائمشهر است که توانسته علاوه بر رفع معضل ترافیک، زیبایی فضای شهری را نیز دوچندان کند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول