اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان خبر داد

اختصاص 21 میلیارد تومان به ارتقای شاخص‌های فرهنگی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان از اختصاص 21 میلیارد تومان به ارتقای شاخص‌های فرهنگی در استان زنجان خبر داد.

اختصاص 21 میلیارد تومان به ارتقای شاخص‌های فرهنگی در زنجان
موسی متوسلین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: انتخاب شهروند برتر از مصوبات کار گروه فرهنگی اجتماعی استان زنجان است و بر طبق این طرح افرادی که اقدام به انجام کار‌های شاخص در حوزه‌های اجتماعی می‌کنند، انتخاب و تقدیر می‌شوند.
وی افزود: در همین راستا 32 شهروند برتر استان برگزیده شده‌اند که روز چهارشنبه با حضور مسئولان عالی استان و همچنین مقام‌هایی از ناجا مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان آشنایی با مسئولیت‌های شهروندی را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره شهروند برگزیده عنوان کرد.
وی مبلغ اعتبارات ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان زنجان را در سال جاری 21 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تا کنون 30 درصد از این مبلغ تخصیص یافته است.
متوسلین امروز در ادامه با گرامیداشت روز 9 دی، اظهار داشت: سابقه فتنه به زمان صدر اسلام برمی‌گردد که در آن دوران دشمنان اسلام با توطئه‌های مختلف قصد فتنه‌انگیزی در جامعه داشته و وقتی امام علی (ع) به عنوان رهبر جامعه از سوی پیامبر گرامی اسلام معرفی می‌شود، مردم به دلیل نداشتن بصیرت لازم دست از امام زمان خود بر می‌دارند.
وی با بیان اینکه فتنه همواره در اسلام وجود داشته و عده‌ای برای رسیدن به منافع خود حق را زیر پا گذاشته‌اند، یادآور شد: دشمنان با برنامه‌ریزی‌های خود می‌خواستند نظام را به چالش بکشانند.
 مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان یادآور شد: جوشش و خروش مردم در روز 9 دی پس از چند ماه از انتخابات دهم ریاست جمهوری و با در نظر گرفتن اتفاقات روز قدس و دانشجو رقم خورد.
وی تصریح کرد: دشمنان اسلام می‌خواستند از فتنه سال 88 در راستای منافع خود استفاده کرده و اهداف خود را در جامعه دنبال کنند که با حضور مردم در صحنه این توطئه‌ها خنثی شد.
متوسلین یادآور شد: مردم با بصیرت و بینش خود به صحنه آمده و از انقلاب و اهداف آن دفاع کردند تا دشمنان همچون همیشه در رسیدن به اهداف خود ناکام بمانند.
وی بیان داشت: ضروری است برگزاری گرامیداشت این روز کاملا مردمی بوده و با حضور مردم که در طی 32 سال گذشته ثابت کرده‌اند، همواره حامی انقلاب و دستاوردهای آن هستند، پر رنگ‌تر شود.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان یادآور شد: گرامیداشت این روز باید از طرف مردم در راستای تقویت ارزش‌های نظام باشد.
وی با اشاره به بیداری و آگاهی مردم کشورمان در مقابله با فتنه‌های داخلی و خارجی، خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی نشان دادند هر جا که پای ارزش‌ها و آرمان‌های نظام در میان باشد هرگز کوتاه نخواهند آمد و گوش به فرمان رهبر خود هستند.
متوسلین حماسه خود جوش و مردمی 9 دی را خط بطلانی بر آرزوها و نقشه‌های شوم استکبار و دست‌نشانده‌های آنها عنوان کرد و افزود: رمز پیشرفت و موفقیت ایران در همه صحنه‌ها، بیداری و بصیرت است که در سایه تبعیت از ولایت فقیه به دست آمد.
وی یادآور شد: 9 دی روز پیمان مجدد امت بیدار جمهوری اسلامی ایران با امام خویش محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه حضور مردم مسلمان ایران در این حماسه تاریخی به یادماندنی شده است، افزود: ضربه اساسی جریانات فتنه و عوامل آنان در سال 88 با هدف انتقام گیری بر مردم مسلمان و آسیب زدن به ملت ایران بود که با حضور مردم در صحنه خنثی شد
 مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان حماسه نهم دی ماه را بی‌نظیر و مثال زدنی در طول تاریخ انقلاب ذکر کرد و بیان داشت: با توجه به ارادتی که مردم ایران به ساحت مقدس حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) دارند، پاسخ دندان ‌شکنی به این حرکت نشان دادند.
وی در ادامه با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری که نهم دی ماه را اراده‌ای مافوق انسان توصیف کردند، گفت: این اقدام بزرگ موجب شد آرامش به سمت جامعه و بر انسان‌های ولایت‌مدار و مومن باز گردد و بعد از آن نیز همه فتنه‌ها و آشوب‌ها علیه ایران و حکومت اسلامی فروکش کرد و آرامش به میهن باز گشت.
متوسلین گفت: روز 9 دی سال روز بصیرت و ولایت، وحدت ملی و بیعت مجدد ملت با امام و رهبر معظم انقلاب است.
وی تصریح کرد: 9 دی روزی بود که ملت به آمریکا و دشمنان نه بزرگی گفت و به آنها ثابت کرد ملت آزاده ایران با امام و رهبری عهدی ناگسستنی داشته و همچنان بر عهد و پیمان خود وفادار هستند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه مردم ایران همچنان یکپارچه در برابر همه توطئه‌های داخلی خارجی، منطقه‌ای و جهانی آماده جان‌فشانی هستند، خاطرنشان کرد: آمریکا و دشمنان انقلاب با صرف میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری مصمم هستند این نظام را در هم بکوبند اما غافل از آنند که ایران ریشه در اسلام دارد.
وی تصریح کرد: گرامیداشت روز 9 دی در حسینیه اعظم زنجان با حضور سردار جباری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول