اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/‌

دیدار رهبر با نخبگان بیانگر عنایت ایشان به شاخص‌های فرهنگی است

خبرگزاری فارس: برگزیده جشنواره جوان خوارزمی گفت: دیدار رهبر با نخبگان استان کرمانشاه نشانه عنایت و توجه ایشان به بخش‌ها و شاخص‌های فرهنگی است.

دیدار رهبر با نخبگان بیانگر عنایت ایشان به شاخص‌های فرهنگی است
لطیف پورکریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه درباره احساسش در دیدار با مقام معظم رهبری اظهار کرد: بسیار خوشحالم که رهبرمان به نخبگان و این قشر فرهنگی جامعه عنایت و لطف داشته و در سفر پر خیر و برکتشان به کرمانشاه یک روز را به دیدار با نخبگان اختصاص داده تا از نزدیک با مسائل و مشکلات آنها آشنا و درد دل ما را بشنود.
وی افزود: بدون شک دیدار رهبر با نخبگان نقطه عطفی در تاریخ کرمانشاه است و این مهم نشانه توجه و عنایت ایشان به بخش‌های علمی و فرهنگی منطقه است.
برگزیده جشنواره جوان خوارزمی در ادامه بیان کرد: البته رهبر همیشه در جلسات و سخنرانی‌هایش همواره به نخبگان توجه داشته و امیدواریم این دیدار موجب افزایش روحیه پژوهشگری علمی کاربردگرایی و نهادینه کردن روحیه اخلاق‌مداری و ایجاد تعهد در حوزه‌های علمی پژوهشی و فرهنگی باشد.
لطیف پورکریمی در بخش پژوهش‌های کاربردی سه مقاله برتر کشوری کسب کرده است.
علی نظری از نخبگان خیر کرمانشاهی است که امروز به دیدار با رهبرش آمده می‌گوید: خیلی خوشحالم جانم را فدای رهبرم می‌کنم و از اینکه این سعادت نصیب شده خیلی احساس خوشی دارم.
وی 8 هکتار زمین کشاورزی در روستای سیاه‌بید را برای بازسازی عتبات عالیات واگذار کرده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول