اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر خبر داد

ابلاغ اعتبارات ارتقای شاخص‌های فرهنگی شوشتر

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر از ابلاغ اعتبارات ارتقای شاخص‌های فرهنگی شهرستان شوشتر خبر داد و گفت: این اعتبارات بیش از 21 میلیارد ریال است.

ابلاغ اعتبارات ارتقای شاخص‌های فرهنگی شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های شهرستان شوشتر اظهار کرد: تا کنون بیش از 21 میلیارد ریال اعتبار از محل ارتقای شاخص‌های فرهنگی شهرستان شوشتر ابلاغ شده است.
وی با اشاره به ابلاغ اعتبارات این ردیف اعتباری خاطر‌نشان کرد: 21 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی شهرستان در زمینه‌های عمرانی و هزینه‌ای ابلاغ شده است.
فرماندار شوشتر در‌باره این پروژه‌ها تصریح کرد: تکمیل زمین‌های ورزشی و برگزاری مسابقات، جشنواره ورزشی، همایش‌های پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و فعال شدن ایستگاه های ورزشی، خرید تجهیزات و برگزاری کلاس‌های ورزشی، اوقات فراغت و تجلیل از پیشکسوتان از جمله این پروژه‌هاست.
نجفی تاکید کرد: مبلغ 7.5 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات حوادث غیرمترقبه استان برای آب‌رسانی سیار به عشایر، به‌سازی چشمه‌ها و آب زراعی روستاها، جمع‌آوری آب‌های سطحی شوشتر، شهر شرافت و گوریه اختصاص یافت.
وی عنوان کرد: پنج دستگاه اجرایی اداره امور عشایر، هوا‌شناسی، آب و فاضلاب شوشتر، شهر شرافت، شهر گوریه اعتبارات خود را دریافت کرده‌اند.
رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر بیان کرد: هم‌چنین این اعتبار شامل مساجد و مراکز فرهنگی، حسینیه‌ها، احداث خانه‌های عالم، فرهنگسرای شوشتر، برنامه‌های فرهنگی، هنری کانون مساجد، خرید کتاب و راه‌اندازی کانون قرآن، نهج‌البلاغه و ادبی، برنامه‌های فرهنگی، ورزشی مدارس، کانون‌های بسیج و اردوهای آموزشی و کارگاهی نیز پیش‌بینی شده و به 8 دستگاه اجرایی ابلاغ شده است.
وی در ادامه بر ابلاغ حدود 58.5 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات توسعه به منظور اجرای زیرساخت‌های مسکن مهر (آب و فاضلاب و برق)، به‌سازی روستاهای بخش مرکزی و شعیبیه، زمین‌های کشاورزی، تکمیل جاده‌های روستایی، احداث مرکز بهداشت شهری در سایت مسکن مهر و احداث دبستان سه کلاسه در روستای سه‌بنه شوشتر و احداث هنرستان پیش‌بینی و به 11دستگاه اجرایی ابلاغ شد.
فرماندار شوشتر تاکید کرد: از محل اعتبارات ملی برای احداث بیمارستان، زندان، راه و راه آهن، توسعه زیر‌ساخت‌های کشاورزی اعتباراتی پیش‌بینی شده و به دستگا‌ه‌های اجرایی ابلاغ شده است.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول