اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

موسسات مالی شعار رهبری را به نفع خود اجرا نکنند

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران گفت: موسسات مالی و اعتباری شعار رهبری را به نفع خود اجرا نکنند.

موسسات مالی شعار رهبری را به نفع خود اجرا نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، غلامرضا عشریه صبح امروز در نشست هم‌اندیشی مجمع صنعت و معدن آمل با اشاره به اینکه فرمایشات رهبری موجب شده که نگاه به سرمایه‌گذار تغییر کند، اظهار داشت: این دیدگاه موجب شده که امروز سرمایه‌گذاری امری مقدس شمرده شود.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی به تولیدکنندگان عرصه اقتصاد با نگاه جهادی و ایجاد اشتغال نگاه می‌کند، با اشاره به مشکلات این بخش یادآور شد: بیشتر تولیدکنندگان در زمینه مسائل بانکی مشکلات عدیده‌ای دارند.

عشریه با تاکید بر اینکه بانک‌ها برای تقسیط بدهی تولیدکنندگان سود نیز دریافت می‌کنند، عنوان کرد: تقسیط بدهی تولیدکنندگان براساس مکانیسمی صورت می‌گیرد تا از وی حمایت شود در حالی که در زمان اجرای این حمایت از تولیدکننده سود نیز دریافت می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه امروز بیشتر واحدهای صنعتی مشکل سرمایه‌ در گردش دارند، گفت: سرمایه‌گذار باید بتواند برای تولید و ایجاد اشتغال سرمایه‌ در گردش خود را تامین کند.

عشریه با بیان اینکه بسیاری از واحدهای تولید با تامین اجتماعی مشکلات خاص خود را دارند خواستار رفع این مشکلات شد.

وی با اعلام اینکه مجلس به بانک‌ها اختیار داد که می‌توانند در مقابل مطالبات دارایی‌های فرد را دریافت کنند، افزود: هنوز یک هفته از ابلاغ این مصوبه نگذشته که بانک‌ها نسبت به تولیدکنندگان سخت‌گیری‌های زیادی داشته‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه برخی بانک‌ها به قرار خود برای رفع مشکل تولیدکنندگان عمل نکردند، متذکر شد: قرار بود که بانک‌ها مشکلات تولیدکننده‌ها را رفع کنند ولی مشکلات آنها را مضاعف کردند.

وی با اعلام اینکه براساس یک قانون جدید دیگر دستگاه‌های اجرایی برای یک واحد تولیدی در مقاطع مختلف استعلام‌های متعددی می‌گیرند، اذعان داشت: این استعلام‌ها پروسه‌های سرمایه‌گذاری و تولید را طولانی می‌کند و به اشتغال ضربه می‌زند.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول