اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان خبر داد

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان از کشف یک تن و 160 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان‌های سراوان، هیرمند، زابل و زاهدان خبر داد.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان‌‌وبلوچستان حمید فهیمی‌راد اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با اقدامات اطلاعاتی با خبر شدند گروهی از قاچاقچیان قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از این شهرستان و از طریق راه‌های فرعی به شهرستان خاش منتقل کنند.

وی با اشاره به اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان ادامه‌ داد: ماموران مسیر تردد قاچاقچیان را زیر نظر قرار داده و در یک تعقیب و گریز، قاچاقچیان با برجا گذاشتن مواد از محل متواری شدند.

وی گفت: ماموران در پاکسازی از محل، 498 کیلوگرم تریاک، 88 کیلوگرم پودر حشیش و 76 کیلوگرم حشیش را از قاچاقچیان کشف و ضبط کردند.

فهیمی راد نیز ادامه داد: ماموران یگان تکاوری زابل نیز توانستند از قاچاقچیان 205 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مستقر در ایست و بازرسی نصرت‌آباد نیز موفق شدند از یک دستگاه اتوبوس که از زاهدان عازم تهران بود مقدار 63 کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط و سه نفر را نیز در این زمینه دستگیر کنند.

وی گفت: متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول